لواشک
خانه / لواشک ترش / فروش لواشک ترش ارزان از کارخانه

فروش لواشک ترش ارزان از کارخانه

لواشک ترش ارزان در طعم ها و طرح های متنوع از کارخانه به فروش می رسد. لواشک ترش از میوه های ترش و خوشمزه تهیه می شود و طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد. فروش لواشک های ترش به نسبت دیگر لواشک ها بسیار بالاتر بوده و در این راستا کارخانه های بسیاری تولید این محصول را در طعم های متفاوت انجام می دهند.

لواشک ترش ارزان

لواشک ترش ارزان

لواشک ترش از شیره ی قوام آمده میوه های ترش مانند کیوی، زرشک، آلو، آلبالو، لیمو و انار تهیه می شود که رنگ این محصول با توجه به میوه استفاده شده در آن متفاوت می باشد. برای خریدی آسان و به صرفه می توان این محصولات را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه آن تهیه نمود تا هم از نظر زمان و هزینه صرفه جویی شود و هم محصولات مورد نظر را با اطمینان خریداری کرد.

لواشک ترش ارزان

خواص لواشک ترش

مصرف میوه های ترش و فرآورده های آن ها مثل لواشک و ترشک های ترش مزه، در صورت مصرف به اندازه و صحیح، فواید بسیاری برای بدن دارند که از خواص آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش دهنده حرارت بدن
  • غلبه بر تشنگی
  • رفع حرارت معده و کبد
  • باز کردن انسدادهای کبدی
  • کمک به بهبود کبد چرب
  • نشاط آور

در صورتی که این محصولات و میوه های ترش به اندازه مناسب استفاده شوند می توانند برای بدن مفید واقع شوند.

لواشک ترش ارزان

فروش لواشک ترش ارزان از کارخانه

به منظور یاری و کمک به مصرف کنندگان و فروشندگان، ما محصولات خود را با کمترین و مناسب ترین قیمت به فروش می رسانیم. از دلایل اصلی قیمت مناسب محصولات، فروش آن به صورت مستقیم از درب کارخانه می باشد که به دلیل عدم وجود واسطه، این محصولات با قیمتی بسیار مناسب به فروش خواهند رسید. رعایت اصول بهداشتی و عرضه محصولات با کیفیت بالا همیشه از بزرگترین دغدغه های ما بوده و امیدواریم تا با ارائه بهترین و مرغوب ترین محصول، رضایت شما مشتریان عزیزمان را برانگیزیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021