لواشک
خانه / ترشک / فروشگاه اینترنتی ترشک کیلویی

فروشگاه اینترنتی ترشک کیلویی

فروشگاه اینترنتی ترشک کیلویی مرکز خریدی آنلاین برای خریداران از تمام شهرهای ایران است. لواشک، آلوچه و ترشک از محبوب ترین تنقلات بین مردم به شمار می روند. این خوراکی ها مانند بسیاری دیگر از مواد غذایی هم فواید و هم مضراتی دارند.از آنجایی که این محصولات از میوه های متنوع تهیه میشوند بنابراین بسیاری از مواد مغذی موجود در میوه ها مانند مواد معدنی، فیبر، رنگدانه و…نیز در لواشک و ترشک ها یافت میشود. در فروشگاه هایی همانند فروشگاه ترشک که میشود گفت اختصاص به همین محصول دارد، می توانید انواع و اقسام ترشک ها را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی ترشک کیلویی

بزرگترین بازار و فروشگاه فروش انواع ترشک محلی

ترشک یکی از بهترین و خوشمزه ترین تنقلات خوراکی در کشور می باشد که در بین مردم و به خصوص نوجوان ها و جوان ها طرفداران زیادی دارد. هر چند ترشک ها و لواشک های محلی در میان بزرگسالان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. ترشک های محلی و دست ساز نیز در فروشگاه ها به وفور یافت می شود و طرفداران خود را دارد. این خوراکی ها همانند بسیاری دیگر از مواد غذایی، دارای فواید و مضراتی هستند و چون تهیه شده از میوه های متفاوت هستند پس در نتیجه مواد مغذی موجود در میوه ها در ترشک ها و لواشک ها نیز یافت می شود.

فروشگاه اینترنتی ترشک کیلویی

این محصولات در بسته بندی هایی با ابعاد و طعم های مختلف در  انواع فروشگاه ها  و سوپر مارکت ها در شهرستان های سراسر کشور و همچنن نمایندگی ترشک در فروشگاه های اینترنتی که شامل وبسایت های فروش ترشک و لواشک، به طور گسترده  در صفحات مخصوص فروش در اینستاگرام و پیام رسان های متفاوت مثل تلگرام و واتسپ و … در اختیار مردم گذاشته می شود. در بین ترشک های محلی، ترشک محلی تبریز هم یکی از محبوب ترین ترشک ها در بین اقشار مختلف است. تبریز معروف به مهد تولید ترشک و لواشک در ایران می باشد. علاوه بر ترشک محلی تبریز، ترشک ها و لواشک های محلی دیگر نیز به طرز عجیبی دارای محبوبیت خاصی شده اند.

خرید آنلاین انواع مختلف ترشک بسته بندی شده

انواع مختلف ترشک عبارتند از: ترشک آلوچه، ترشک آلبالو، ترشک گیلاس، زردآلو، آلو، انار، زرشک، تمر هندی، هفت میوه و …

خرید ترشک کیلویی از طریق وبسایت ها و صفحه های اینستاگرام و همچنین کانال های تلگرامی که امروزه رواج بسیار بیشتری پیدا کرده است، آسان تر شده است و این امکان را به خریدار میدهد که به راحتی از هر نوع و به هر مقدار و با قیمتی مناسب به طور آزادانه از هر نقطه از کشور خرید کند. فروشگاه اینترنتی ترشک این امکان را برای علاقه مندان و خریداران این محصول و محصولاتی مشابه فراهم آورده است تا به راحتی و با خیالی آسوده خرید خود را به هر مقدار و از هر نوع انجام دهند.

کارخانجات تولیدی نیز با طراحی سایت های فروش مستقیم این اجازه را به خریداران می دهند تا بتوانند از راه دور و به صورت غیر حضوری نیز خرید مستقیم چه جزئی و چه عمده را انجام دهند. به طور معمول نیز محصولات خریداری شده درب منزل به مشتریان تحویل داده می شود.

فروشگاه اینترنتی ترشک کیلویی

کارخانه تولیدی ترشک با بهترین کیفیت و قیمت

کارخانه ترشک و لواشک در ایران به دلیل وجود مشتریان بسیار زیاد از سال ها پیش تاسیس شده است. ترشک و لواشک یک خوراکی ایرانی پرطرفدار در بین مردم با طعم های ترش و شور هستند و در طعم های آلو، زردآلو، آلوچه و…. به تولید می رسند. نحوه ی فروش و عرضه ی این محصولات در بازار ترشیجات به صورت بسته بندی و هم به صورت کیلویی انجام می شود. در کارخانه های ترشک و لواشک فروش محصولات ذکر شده هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می پذیرد. خرید ترشک عمده معمولا از کارخانه ها صورت می گیرد و یا خرید ترشک های محلی و دست ساز که خریداران مستقیما با سازنده ی آن در ارتباط هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021