لواشک
خانه / ترشک / فروش عمده انواع لواشک و ترشک ترش

فروش عمده انواع لواشک و ترشک ترش

فروش عمده انواع لواشک و ترشک ترش برای خریداران عزیزی که قصد خرید انواع لواشک و ترشک را به صورت عمده و بدون واسطه از کارخانه ها و تولید کننده ها دارند امکان پذیر می باشد. این محصولات در کارخانه وزیر نظر متخصصان بهداشت تولید می‌شوند و سپس به صورت عمده و در حجم های بالا به بازار عرضه می شوند. این محصولات را می توان تنها با برقراری یک تماس به صورت آنلاین و یا حضوری از کارخانه ها به صورت مستقیم خریداری کرد.

فروش عمده انواع لواشک و ترشک ترش

آشنایی با انواع لواشک و ترشک ترش

لواشک و ترشک های ترش از میوه‌هایی مانند زغال اخته، آلو، زردآلو و دیگر میوه های ترش مزه به دست می‌آیند. به طور کلی در تهیه لواشک و ترشک از میوه های ترش و یا ملس استفاده می شود که طعم های ترش آن توجه طرفداران بیشتری را به خود جلب نموده اند. لواشک هایی که به تولید می رسند یا به صورت ترش و شور و یا به صورت ترش و ملس هستند که در لیست زیر به صورت کامل برای شما فراهم شده است.

  1. لواشک زغال اخته در طعم ترش و شور
  2. لواشک آلو در طعم ترش و شور
  3. لواشک شاه توت در طعم ترش و شور
  4. لواشک انار در طعم ترش و شور
  5. لواشک زرشک در طعم ترش و شور
  6. لواشک‌ پرتقال در طعم ترش و ملس
  7. لواشک زردآلو در طعم ترش و ملس
  8. لواشک انبه در طعم ترش و ملس
  9. لواشک آناناس در طعم ترش و ملس
  10. لواشک میوه های استوایی در طعم ترش و ملس

این محصولات را می توانید به صورت ورقه ای و یا به صورت بسته بندی از کارخانه تهیه نمایید.

انواع ترشک نیز با توجه به میوه ای که از آن به تهیه می رسند در دو طعم ترش و ملس دسته‌بندی می‌شوند. از جمله ترشک های ترش می‌توان به ترشک زغال اخته، زرشک، آلوچه جنگلی، انار، آلو سیاه، آلو قرمز، آلو زرد، پرتقال و غیره اشاره کرد.

فروش عمده انواع لواشک و ترشک ترش

فروش عمده انواع لواشک و ترشک

تمام محصولاتی که در این مطلب با آنها آشنا شدید خوشبختانه دارای مجوز بهداشت سیب سلامت و پروانه تولید بوده و از کارخانه به صورت مستقیم در اختیار خریداران محترم قرار می‌گیرند. در صورتی که قصد خرید هر کدام از این محصولات را دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021