لواشک
خانه / لواشک / خرید عمده لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه 

خرید عمده لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه 

خرید عمده لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه‌های گوناگون در ایران امکان پذیر می باشد و لواشک سیب ترش یکی از لواشک هایی با طعم ترش و شور است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.  به طور کلی لواشک ها ترش مزه در ایران نسبت به لواشک های ملس طرفداران بیشتری دارند و همچنین  فروش بیشتری را در بازار به خود اختصاص داده‌اند.

این محصولات که در کارخانه تولید می‌شوند زیر نظر متخصصان وتوسط دستگاه های مخصوص تولید شده و دارای مجوز بهداشت و دیگر مجوزهای لازم محصولات خوراکی می‌باشند.

خرید عمده لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه 

 لواشک سیب ترش کیلویی

انواع لواشک پس از تولید در کارخانه به صورت کیلویی و یا بسته بندی به بازار عرضه می‌شوند. در این میان لواشکهای کیلویی دارای تنوع طعم بیشتری نسبت به لواشک های بسته بندی می باشند. همچنین لواشکهای کیلویی در دو نوع پالپ دار که درون آنها تکه های میوه وجود دارد و نوع دیگر آن که لواشک های ساده و بدون پالپ هستند تولید می‌شود.  لواشک سیب ترش یکی از انواع لواشک کیلویی پالپ دار است که درون آن تکه های میوه سیب وجود دارد.  از ویژگی های این خوراکی خوشمزه و لذیذ می توان به رنگ سبز آن و طعم ترش و شور آن اشاره کرد.

 لواشک های کیلویی به صورت ورقه ای در وزن های ۲ کیلوگرم به فروش عمده می رسند.

خرید عمده لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه 

 خرید عمده لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه

لواشک های کیلویی که به صورت عمده به فروش می رسند در کارتون های ۲۰ کیلوگرمی که دارای ۱۰ ورقه لواشک از یک طعم هستند به فروش می رسند. فروش مستقیم  و بدون واسطه انواع محصولات از کارخانه به صورت عمده و در حجم بالا صورت می گیرد. در صورتی که قصد خرید  لواشک سیب ترش کیلویی از کارخانه را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021