لواشک
خانه / لواشک ترش / خرید لواشک ورقه ای ترش مستقیم از کارخانه

خرید لواشک ورقه ای ترش مستقیم از کارخانه

لواشک ورقه ای ترش را می توان به طور مستقیم از کارخانه خریداری نمود. فروش مستقیم محصولات از کارخانه برای خریداران صرفه مالی مناسبی به همراه خواهد داشت. همچنین از ویژگی های مثبت خرید مستقیم از تولید کننده این است که هنگام خرید می توان از کیفیت و شرایط تولید محصولاتی که قصد خرید آن را داریم اطمینان کامل حاصل کرد.

لواشک ورقه ای ترش

لواشک ورقه ای ترش

لواشک ورقه ای یا متری در مزه های ترش، شیرین و ملس تولید می شود که طعم ترش آن طرفداران بسیار زیادی در تمامی سنین دارد. لواشک ترش از میوه های ترش، خوشمزه و تازه فصل استفاده می شود و به دو صورت پالپ دار و ساده تولید می گردد. لواشک های ورقه ای پالپ دار دارای تکه ها و دانه های میوه بوده و برای استفاده مستقیم بسیار مناسب می باشند. در مقابل، لواشک های ساده هیچ دانه و تکه میوه ای نداشته و سطحی کاملا صاف دارند.

لواشک های ساده به دلیل برش آسان، برای بسته بندی ها مختلف استفاده می شود نسبت به نوع پالپ دار از تنوع طعم کمتری برخوردار می باشد.

لواشک ورقه ای ترش

از انواع طعم لواشک پالپ دار ورقه ای می توان به 15 طعم زیر اشاره کرد:

  1. لواشک انبه
  2. لواشک انار
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک سیب
  5. لواشک زردآلو
  6. لواشک آلو
  7. لواشک آلبالو
  8. لواشک میکس انار و زردآلو
  9. لواشک شاه توت
  10. لواشک زغال اخته
  11. لواشک استوایی
  12. لواشک گوجه سبز
  13. لواشک لیمو
  14. لواشک پرتقال
  15. لواشک زرشک
از میان طعم های ذکر شده، آلو، آلبالو، لیمو، زغال اخته، گوجه سبز و شاه توت طعم های ترش لواشک بوده که از فروش نسبتا بالاتری نسبت به طعم های دیگر برخوردار می باشند.

لواشک ورقه ای ترش

خرید لواشک ورقه ای ترش از کارخانه

در مطلب گذشته، با انواع لواشک ورقه ای آشنا شدیم. جهت خرید لواشک ورقه ای در طعم های ترش، شیرین یا ملس می توان مستقیما محصولات مورد نظر خود را با اندازه دلخواه در کارتن های 20 کیلوگرمی با طعم های مجزا سفارش داد. جهت سفارش می توانید مستقیما با کارخانه تولید کننده ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021