لواشک
خانه / لواشک انار / نمایندگی فروش لواشک ورقه ای انار

نمایندگی فروش لواشک ورقه ای انار

نمایندگی فروش لواشک و ترشک و دیگر محصولات موجود در بازار ترشیجات را می توانید با صرف کمترین هزینه دریافت نمایید. شما عزیزان می توانید انواع لواشک ورقه ای در طعم های انار، زرشک، زردآلو و انواع ترشک فله و بسته بندی را در سبد کالای خود قرار دهید تا بتوانید به همه سلیقه های مشتریان خود پاسخ گفته و فروش خوبی داشته باشید.

نمایندگی فروش لواشک

فروش لواشک انار

لواشک انار از پر طرفدارترین لواشک هایی است که در بازار ترشیجات وجود دارد، این محصول می تواند به صورت دانه دار و ساده تولید شود، لواشک انار دانه دار معمولا مناسب برای پخش و توزیع می باشد و لواشک انار ساده، بیشتر جهت بسته بندی ( تولید انواع لواشک سیخی ) مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش لواش انار در انواع مختلفی صورت می گیرد که موارد ذیل را شامل می شود:

  1. لواشک انار پذیرایی
  2. تافی ترش انار
  3. لواشک ورقه ای انار
  4. تافی لواشکی انار
  5. لواشک انار لوله ای
درباره مورد دوم و چهارم باید عرض کنیم که این محصولات به صورت دو سر پیچ و شکلاتی تولید می شوند و بسته بندی آنها شفاف و سلفونی می باشند.

نمایندگی فروش لواشک

فروش لواشک ورقه ای

همان طور که از اسم لواشک ورقه ای برداشت می شود، محصولی است که به صورت کاملا ساده و بدون هیچ طرح خاصی به تولید می رسد و مانند یک ورقه است. لواشک ورقه ای توسط نایلکسی که دو طرف آن را پوشانده است، پرس شده و این عمل از فساد و محصول جلوگیری می کند و در حقیقت باعث افزایش مدت ماندگاری لواشک می شود. لواشک ورقه ای در ابعاد و وزن های مختلفی تولید می گردد:

  • لواشک ورقه ای 20 گرم
  • لواشک ورقه ای 40 گرم
  • لواشک ورقه ای 50 گرم
  • لواشک ورقه ای 1 کیلوگرم
  • لواشک ورقه ای 1/800 کیلوگرم
  • لواشک ورقه ای 2 کیلوگرم
لواشک های ورقه ای با وزن های 20، 40 و 50 گرم با قیمت های 500، 1000 و 1500 فروش در اختیار مشتریان نهایی قرار می گیرند.

نمایندگی فروش لواشک

نمایندگی فروش لواشک

مژده به عزیزانی که به دنبال یک محصول جدید و متنوع هستند تا بتوانند جهت اخذ نمایندگی آن در شهر خود اقدام نمایند. شما عمده فروشان و توزیع کنندگان عزیز می توانید با یکبار خرید، تمامی محصولات مورد نیاز بازار خود را تامین کنید. مواردی که در ادامه به انها اشاره می کنیم، محصولاتی هستند که شما می توانید برای خرید عمده آنها و نمایندگی انحصاری آنها با ما همکاری داشته باشید.

  1. ترشک فله
  2. ترشک ظرفی
  3. ترشک سطلی
  4. ترشک وکیومی
  5. لواشک ورقه ای ( فله )
  6. لواشک بسته بندی
  7. تافی ترش فله
  8. آلوچه فراوری شده فله
  9. آلوچه فرآوری شده بسته بندی ( سسی )
تمامی ترشک ها به صورت شیره دار تولید می شوند و معمولا در پت های 6 کیلوگرمی و 12 کیلوگرمی با توجه به خواسته شما تولید می گردند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021