لواشک
خانه / لواشک ترش / خرید لواشک ترش ورقه ای

خرید لواشک ترش ورقه ای

آیا می دانستید که می توان لواشک ترش ورقه ای را در اندازه دلخواه از کارخانه تولید کننده مستقیما خریداری کرد؟ فعالیت ما در راستای پاسخگویی به نیازهای متعدد دوست داران لواشک و ترشک است تا بتوانیم با تولید انواع لواشک در طعم های متفاوت و بی نظیر، رضایت مصرف کنندگان و خریداران را بر انگیزیم.

لواشک ترش ورقه ای

لواشک ترش ورقه ای

لواشک خوراکی بسیار خوش طعم و لذیذی ست که طعم ترش آن بسیار وسوسه برانگیز بوده و نظر هر مخاطبی را در هر سنی به خود جذب می کند. با اینکه لواشک در طعم های شیرین و ملس نیز به تولید می رسد، اما لواشک های ترش تا به حال جای بیشتری در دل افراد باز کرده اند!

لواشک ترش ورقه ای

لواشک ترش همانطور که از نامش پیداست، از میوه های ترش مانند کیوی، زرشک، آلو، آلبالو، زغال اخته، گوجه سبز و… تهیه می شود و در انواع بسته بندی های متفاوت در بازار موجود می باشد. یکی از انواع لواشک ترش، لواشک ورقه ای است که در ورقه هایی 2 کیلوگرمی  تولید می شود.

لواشک های ورقه ای یا به صورت ساده و یا  دانه دار در بازار موجود می باشند که نوع دانه دار آن دارای تکه های میوه است و نوع ساده آن تنها شیره ی میوه بوده و هیچ دانه یا میوه ای در آن وجود ندارد و مشتریان با توجه به نیاز خود آن را خریداری می کنند.

لواشک ترش ورقه ای

خرید لواشک ورقه ای ترش

تهیه لواشک ترش از تازه ترین و سالم ترین میوه های ترش فصل، از جمله مواردی است که برای ما تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است. همچنین تولید محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی و فروش بدون واسطه آن با کم ترین قیمت ممکن در بازار، باعث شده تا افراد زیادی برای خرید محصول مورد نظر خود از این روش اقدام کنند. ما اینجاییم تا با ارائه مرغوب ترین محصول با قیمتی مناسب، رضایت شما مشتریان عزیزمان را بر انگیزیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021