لواشک
خانه / لواشک / عرضه کلی لواشک ورقه ای از کارخانه

عرضه کلی لواشک ورقه ای از کارخانه

عرضه کلی لواشک ورقه ای در طعم ها و بسته بندی های متفاوت و بی نظیر از کارخانه انجام می گیرد. اگر جزو آن دسته عمده فروشان و خریدارانی هستید که به دنبال خرید لواشک میوه ای ورقه ای از فروشندگان یا تولید کنندگان معتبر هستید، ما خرید مستقیم از کارخانه را به شما پیشنهاد می کنیم. از فواید خرید از کارخانه می توان گفت که دیگر نگران بسته بندی، کیفیت، مرغوبیت و تازگی محصول خریداری شده نخواهی بود، دستتان برای انتخاب انواع مختلف محصول در طعم های گوناگون بسیار باز است و محصول مورد نظر پس از سفارش، مستقیم از کارخانه به دست شما می رسد.

عرضه کلی لواشک ورقه ای از کارخانه

لواشک ورقه ای و انواع آن

لواشک ورقه ای لواشکی است که یا به صورت ورقه ای کیلویی به بازار عرضه می شود و یا به صورت بسته بندی شده می توان آن را خریداری کرد. لواشک ورقه ای در دو صورت پالپ دار و بدون پالپ تولید می شود که این دو نوع تفاوت هایی نیز با هم دارند. درون لواشک ورقه ای پالپ دار، تکه های خوشمزه میوه وجود دارند که خوردن آن را بسیار دلچسب می کند. این محصول در حال حاضر در 15 طعم بی نظیر تولید می شود که لیستی از طعم های آن را در ادامه مشاهده می کنید.

انواع لواشک ورقه ای پالپ دار

  1. لواشک زغال اخته
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک پرتقال
  4. لواشک انار
  5. لواشک لیمو عمانی
  6. لواشک آلوئه ورا
  7. لواشک میوه های استوایی
  8. لواشک آلبالو
  9. لواشک زردآلو
  10. لواشک سیب ترش
  11. لواشک شاهتوت
  12. لواشک آناناس
  13. لواشک انبه

لواشک های ورقه ای در وزن حدود 2 کیلوگرم به تولید می رسند و در کارتن های 20 کیلویی حاوی 10 ورقه لواشک به صورت عمده به فروش می رسند.

عرضه کلی لواشک ورقه ای از کارخانه

انواع لواشک ساده و بدون پالپ

  • لواشک کیوی
  • لواشک آلبالو
  • لواشک زردآلو
  • لواشک پرتقال

از انواع لواشک های ساده در تهیه لواشک های طرح دار همچون طرح رز، شیرینی، کیک لواشکی و… استفاده می شود. دلیل استفاده از این نوع لواشک، صاف بودن سطح آن برای برش آسان و شکل پذیر بودن آن ها است. همچنین لواشک های ساده هر 4 رنگ اصلی قرمز، نارنجی، سبز و زرد بسیار مناسب برای انواع طرح ها می باشند.

فروش این محصولات به صورت عمده و مستقیم از کارخانه انجام می شود و خریداران می توانند جهت ثبت سفارشات خود در حجم بالا با کارخانه ارتباط برقرار کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021