لواشک
خانه / لواشک زرشک / فروش لواشک زرشک ورقه ای از کارخانه

فروش لواشک زرشک ورقه ای از کارخانه

فروش لواشک زرشک ورقه ای و ترشک زرشک به همراه دیگر طعم هایی که از این محصولات موجود هستند، به صورت عمده و مستقیم از کارخانه انجام می گیرد. فروش لواشک زرشک علاوه بر عرضه به صورت فله و ورقه ای در انواع بسته بندی هایی مثل لواشک زرشک پذیرایی، لواشک زرشک لوله ای و تافی لواشکی زرشک نیز برای عمده فروشان مهیا شده است.

لواشک، ترشک عمده و آلوچه فرآوری شده که به صورت صنعتی تولید می شوند دارای افزودنی هایی مثل: اسید سیتریک، نمک، شکر می باشند و پروسه تولید آنها با نظارت بهداشت و رعایت استانداردهای تولید انجام می شود.

فروش لواشک زرشک

کارخانه تولیدکننده لواشک زرشک

لواشک زرشک به صورت ورقه ای در چند نوع از کیفیت می تواند تولید شود. لواشک سنتی و خانگی از زرشک خالص تولید می شود و می تواند خاصیت درمانی نیز داشته باشد، زیرا این میوه دارای خواص بسیار زیادی است.

در حال حاضر کارخانه های زیادی در زمینه تولید لواشک زرشک فعالیت می کنند و سعی دارند لواشک های با کیفیتی را به بازار عرضه کنند که هم مناسب بسته بندی و هم مناسب برای توزیع در فروشگاهها باشند. کارخانه لواشک وحدت و دنیز به صورت تخصصی به تهیه و تولید لواشک ورقه ای می پردازند.

خرید و فروش آنلاین ترشک هفت میوه و آلوچه و یا هر محصولی که مدنظر دارید برای شما خریداران عزیز مزیت هایی را به دنبال دارد.

فروش لواشک زرشک

فروش لواشک زرشک

هر زمان اسم لواشک زرشک به میان می آید، اکثریت افراد لواشک ورقه ای به ذهنشان خطور می کند، در حالی که طعم پر طرفدار و خوشمزه زرشک، علاوه بر لواشک ورقه ای و فله در انواع بسته بندی های جذاب و شکیل تر نیز قابل عرضه به بازار ترشیجات می باشند و موارد زیر را شامل می شود:

  • تافی لواشکی زرشک
  • لواشک پذیرایی زرشک
  • لواشک لوله ای زرشک
تمامی محصولات فوق به صورت مستقیم از کارخانه به فروش عمده می رسند و دارای استاندارد تولید هستند.

فروش لواشک زرشک

فروش عمده لواشک ورقه ای از کارخانه

خرید مستقیم از کارخانه برای عمده فروشان در هر شهری از ایران امکان پذیر می باشد ولی شرایط خرید را باید رعایت نمایند. ارسال بار از شهر مبدا یعنی تبریز صورت می گیرد و در صورت جحم پایین سفارش، محصولات از طریق باربری ارسال خواهند شد.

دیگر محصولات

  • ترشک
  • کشک
  • قره قروت
  • لواشک بسته بندی
  • آلوچه
  • تافی ترش
هنگام خرید حتما ذکر کنید لواشک ورقه ای را برای بسته بندی نیاز دارید یا برای توزیع، زیرا کیفیت این محصولات با یکدیگر متفاوت می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021