لواشک
خانه / لواشک ترش / فروش لواشک ترش کیوی به صورت عمده

فروش لواشک ترش کیوی به صورت عمده

فروش لواشک ترش در طعم های کیوی، انار، زرشک و تمشک در سایت ایران لواشک به راحتی امکان پذیر می باشد. طعم های ذکر شده با پایه پوره سیب و در ۲ کیفیت تولید می شوند، از این رو با ۲ قیمت متفاوت می توانید خرید خود به صورت عمده و متناسب با بازار انجام دهید.

فروش لواشک ترش

آیا لواشک چاق می کند؟

یکی از سوالات اساسی پیرامون لواشک این است که آیا لواشک لاغر می کند یا چاق می کند. برای پاسخگویی به این سوال باید به چند نکته توجه داشته باشیم.  همان طور که می دانید لواشک یکی از فرآورده های میوه می باشد و همگان فکر می کنند پس این محصول به دلیل میوه ای که دارد، کالری کم دارد و در نتیجه باعث چاقی نمی شود. کالری میوه های ترش و شیرین با هم متفاوت می باشد و از آنجایی که در فرآیند تولید لواشک، میوه ها و رب انار ارسنجان حرارات می بینند و خشک می شوند، مقدار کالری و قند آنها افزایش می یابد و در نتیجه می توانند چاق کننده باشند. انواع لواشک ترش دقیقا به دلیل ترش بودن باعث بهتر هضم شدن انواع غذاها می شود و زمانیکه عمل هضم به راحتی انجام می شود، در نتیجه معده غذای دیگر را به راحتی طلب می کند.

فروش لواشک ترش

فروش لواشک ترش

معمولا میوه هایی که ترش هستند، فرآورده های آنها نیز ترش و خوشمزه تولید می شوند. کیوی، انار، زرشک،تمشک، گوجه سبز و… از انواع لواشک های ترشی هستند که به فروش عمده می رسند. فروش لواشک ترش و شیرین به صورت کیلویی ( لواشک کیلویی و ورقه ای ) و عمده در همه شهرهای ایران به صورت آنلاین انجام می پذیرد. لواشک زردآلو خانگی کیلویی در ۷ طعم مختلف و ۲ نمونه از کیفیت و ۲ نوع قیمت تولید و در بازار ترشیجات به فروش می رسند. تمام محصولات هم پوشان لواشک از قبیل : ترشک و آلوچه فرآوری شده به صورت فله و بسته بندی های ظرفی و وکیوم نیز به تولید می رسند.

فروش لواشک ترش

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021