لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک میوه ای پذیرایی

فروش لواشک میوه ای پذیرایی

فروش لواشک میوه ای پذیرایی به مقدار عمده مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. لواشک میوه ای پذیرایی در بسته بندی های کوچک و کاملا بهداشتی، انتخاب بسیاری از مصرف کنندگان جهت پذیرایی در مجالس و مهمانی هاست. بسته بندی های شکیل و استفاده راحت این محصولات باعث شده تا مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد و با فروش بسیار بالایی در بازار همراه شود.

لواشک میوه ای پذیرایی

انواع لواشک میوه ای

به طور کلی لواشک میوه ای در دو نوع بسته بندی و کیلویی تولید می شود که هر کدام انواع و طعم های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال، لواشک های کیلویی که در 15 طعم متفاوت از جمله کیوی، انار، آلو، آلبالو، سیب، انبه، پرتقال، زرشک، زردآلو، استوایی، لیمو، شاهتوت، زغال اخته، گوجه سبز و… تولید می شوند و هرکدام با توجه به میوه آن رنگی متفاوت دارد.

لواشک میوه ای پذیرایی

و لواشک های بسته بندی که خود شامل طرح های متنوع بسیاری هستند که در ادامه می خوانیم.

فروش لواشک میوه ای پذیرایی

همانطور که در مطلب قبل خواندید، لواشک علاوه بر نوع کیلویی، در نوع بسته بندی نیز به فروش می رسد. با انواع آن در زیر آشنا می شویم.

لواشک پذیرایی: در حال حاضر لواشک پذیرایی در دو نوع دو سر پیچ و دو سر پرس در بازار موجود است. همانطور که از نامش پیداست، استفاده آن علاوه بر پذیرایی در مهمانی ها و مجالس، انتخاب بسیاری از فروشندگان بازار و سوپر مارکت ها نیز می باشد.

لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک پذیرایی دارای طعم های متفاوتی مثل سیب و انار، سیب و زرشک و هفت میوه است. این نوع لواشک به دلیل استفاده راحت آن و اندازه مناسب جهت پذیرایی، همیشه مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

لواشک های پذیرایی در بسته بندی های متالایز یا شفاف قرار گرفته و به بازار عرضه می گردند.

لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک طرح دار: لواشکی است که در طرح های متفاوتی مثل انار یا سیب تولید می شود و در هر برند طرح های متفاوتی از آن وجود دارد.

لواشک ورقه ای: لواشک های ورقه ای در سایزهای متفاوت و اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط بسته بندی می شوند.

لواشک لوله ای: شامل لواشک های یک قلو، دو قلو، سه قلو و یا بیشتر می باشد.

و لواشک های کیمی، کبابی، شلاقی و… که همگی از انواع لواشک های بسته بندی می باشند.

لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک پذیرایی و انواع دیگر لواشک بسته بندی، از کارخانه های تولید کننده به فروش می رسند و می توان محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از آن ها خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021