لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروشنده لواشک پذیرایی صادراتی

فروشنده لواشک پذیرایی صادراتی

لواشک پذیرایی صادراتی توسط کارخانه های معتبر در ایران به فروش مستقیم می رسد. ایران یکی از بزرگترین فروشنده ها و صادر کنندگان لواشک پذیرایی به کشورهای مختلف می باشد. لواشک محصولی است پر طرفدار که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این محصول خوشمزه دارای طعم ها و طرح های بسته بندی متفاوتی ست که مناسب با هر سلیقه و ذائقه ای می باشد. هر روزه شاهد طعم و طرحی جدید از انواع لواشک هستیم که باعث می شود این محصول هر بار جای بیشتری در بازار فروش پیدا کند.

لواشک پذیرایی صادراتی

فروشنده لواشک پذیرایی

کارخانه های بزرگ و معتبر لواشک در شهرهای تبریز، تهران، بروجرد، مشهد و… از فروشندگان بزرگ و عمده انواع لواشک پذیرایی در داخل و خارج از کشور می باشند. لواشک به طور کلی در دو نوع فله و بسته بندی به بازار عرضه می گردد که لواشک پذیرایی تنها یه طرح، از انواع طرح های مختلف لواشک بسته بندی می باشد. به دلیل استقبال زیاد افراد در سراسر دنیا، تولید کنندگان با ایجاد تنوع در بسته بندی لواشک، توجه بسیاری از افراد را به سمت این محصول خوشمزه و بی نظیر سوق داده اند.

لواشک پذیرایی صادراتی

لواشک پذیرایی که خود در دو نوع دو سر پرس و دو سر پیچ در بازار موجود است، به دلیل اندازه مناسب، بسته بندی ساده و زیبا، استفاده راحت از آن، بهداشتی بودن و… گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در دورهمی ها و مجالس خودمانی یا رسمی می باشد. از ویژگی های دیگر این محصول تنوع طعم آن است که دارای طعم های سیب و زرشک، سیب و انار و هفت میوه می باشد.

ماده اولیه این طعم ها پوره سیب است، چرا که پوره سیب دارای ماندگاری بسیار بالا بوده و از خشکی و فساد لواشک جلوگیری می کند.

لواشک پذیرایی صادراتی

لواشک پذیرایی صادراتی

در کنار لواشک پذیرایی، انواع دیگری از بسته بندی لواشک همچون طرح کیمی، کبابی، شلاقی، طرح سیب و انار، لوله ای، لقمه ای و … به بازار عرضه می شوند و از آنجا که تمامی این محصولات دارای نشان استاندارد، مجوز بهداشت و پروانه تولید می باشند گزینه انتخابی بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور بوده و علاوه بر فروش بسیار بالای آن در داخل ایران، به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر می گردد. تنها با برقراری ارتباطی آسان با کارخانه می توان این محصولات را در اندازه و طرح دلخواه خود به صورت مستقیم سفارش داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021