لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک دو سر پرس صادراتی

فروش لواشک دو سر پرس صادراتی

فروش لواشک دو سر پرس از کارخانه های معتبر در سراسر شهرهای کشورمان صورت می گیرد. این محصول پر فروش و خوش طعم، علاوه بر فروش داخلی به دیگر کشورها نیز صادر می گردد. خریداران در داخل و خارج ایران قادرند هر گونه محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

فروش لواشک دو سر پرس

فروش لواشک دو سر پرس

به طور کلی لواشک به دو صورت به بازار عرضه می شود. لواشک کیلویی و لواشک بسته بندی. یکی از انواع لواشک بسته بندی، لواشک دو سر پرس است که خرید و فروش آن در بازار به صورت بسیار گسترده صورت می پذیرد. از ویژگی ها و کاربرد های لواشک دو سر پرس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قرار گیری در بسته بندی های بهداشتی که از برخورد آن ها با هوا و آلودگی جلوگیری می کند.
  • قرار گرفتن دو ورقه لواشک با کیفیت و مرغوب درون هر بسته لواشک دو سر پرس.
  • مناسب جهت پذیرایی به دلیل استفاده راحت و بسته بندی بهداشتی
  • اندازه مناسب آن
  • درج تمام نکات مربوط به محصول روی بسته بندی، از جمله تاریخ انقضا و تولید، وزن خالص، شماره پروانه بهداشتی ساخت و نشان سیب سلامت.
علاوه بر لواشک دو سر پرس، انواع دیگری از بسته بندی همچون لواشک پذیرایی دو سر پیچ، لواشک طرح سیب و طرح انار، لواشک کیمی، لواشک ورقه ای، لواشک لوله ای، لواشک کبابی و … نیز به فروش می رسند.

فروش لواشک دو سر پرس

صادرات لواشک پذیرایی دو سر پرس

این محصولات بی نظیر از تولید کننده مستقیما به کشورهای دیگر صادر می شود. کیفیت، قیمت مناسب، بسته بندی عالی و… از جمله مواردی هستند که باعث شده تا علاوه بر خریداران داخلی، دیگر فروشندگان از سراسر کشورهای دنیا اقدام به تهیه و خرید آن ها کنند. قیمت ارزان در خرید مستقیم و عمده، می تواند سود بسیار مناسبی را برای خریداران این محصولات فراهم آورد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021