لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک زرشک پذیرایی از تبریز

فروش لواشک زرشک پذیرایی از تبریز

فروش لواشک زرشک از تبریز به صورت فله و بسته بندی یکی از خدمات این مجموعه می باشد و تمامی محصولات به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت ارزان عرضه می گردند. انواع لواشک زرشک به صورت ورقه ای و کیلویی و همچنین بسته بندی های متنوع تولید می شوند و پر فروش ترین نوع لواشک بسته بندی، به لواشک پذیرایی می توان اشاره نمود.

فروش لواشک زرشک

فروش لواشک از تبریز

فروش لواشک از تبریز در انواع متنوعی صورت می گیرد و این مجموعه ارائه دهنده تمامی محصولات لواشکی از تبریز می باشد. همان طور که شما عزیزان می دانید تبریز به خاطر تولید انواع لواشک و ترشک شهرت دارد و خرید مستقیم از کارخانه های تبریز باعث می شود تا خریداران محصولات متنوع را با قیمت های ارزان تهیه نمایند.

فروش لواشک زرشک

امکان فروش لواشک زرشک و دیگر محصولات همپوشان آن برای عمده فروشان در سراسر شهرهای ایران: مشهد، تهران، اهواز،قزوین و… وجود دارد. لواشک زرشک انواع مختلفی دارد و می تواند در اشکال مختلفی تولید شود و در این صورت نام های مختلفی به خود می گیرد.

  • لواشک زرشک ورقه ای
  • لواشک زرشک لوله ای
  • لواشک پذیرایی زرشک
  • تافی لواشکی زرشک
البته باید خدمت شما عرض کنیم که لواشک پذیرایی با طعم زرشک به صورت ترکیبی تولید می شود و در نوع دو سر پرس متالایز موجود است.

فروش لواشک زرشک

فروش لواشک پذیرایی

لواشک پذیرایی نیز یکی دیگر از محصولاتی است که این مجموعه در زمینه تولید و فروش آن فعالیت دارد. فروش لواشک پذیرایی می تواند یکی گزینه هایی باشد که در بازار عمده فروشان تاثیر بسزایی بگذارد، زیرا اکثریت افراد طرفدار آن بوده و به دلیل تنوعی که دارد می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

فروش لواشک زرشک

انواع لواشک پذیرایی
  1. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  2. لواشک پذیرایی متالایز
  3. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  4. لواشک پذیرایی سلفونی
  5. تافی لواشکی
  6. تافی ترش میوه ای
علاوه بر محصولات فوق، انواع ترشک و آلوچه فرآوری شده 500 فروش و 1000 فروش نیز موجود می باشند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021