لواشک
خانه / لواشک زرشک / فروش لواشک زرشک متری از تبریز

فروش لواشک زرشک متری از تبریز

فروش لواشک زرشک به صورت عمده در تمامی شهرهای ایران از جمله: مشهد، تهران، شمال و… آغاز شده است. لواشک زرشک به صورت متری، ورقه ای و پذیرایی تولید می شود. علاوه بر لواشک زرشک، ترشک زرشک و آب زرشک از فرآورده های این میوه پر خاصیت است که به عنوان یک معجون درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش لواشک زرشک

فروش لواشک از تبریز

به همهم خریداران و توزیع کننده مواد غذایی و عمده فروشان محصولات ترش در سراسر ایران توصیه می کنیم که اگر قصد خرید لواشک و ترشک را دارید حتما از تبریز خرید خود را انجام دهید. فروش لواشک از تبریز در زمینه همه محصولات ترش صورت می گیرد و در واقع می توانید انواع لواشک، ترشک، تافی ترش و آلوچه فرآوری شده را به صورت فله و بسته بندی خرید کنید.

فروش لواشک زرشک

زرشک دارای خواص بسیاری می باشد و به گونه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین کاربردها و فرآورده مهم زرشک تهیه و تولید لواشک از این میوه خوشمزه می باشد. لواشک زرشک معمولا به صورت ورقه ای تولید و کیلویی به فروش می رسد. اما محصولات دیگری را می توان نام برد که با این میوه تولید می شوند.

  • لواشک زرشک پذیرایی ( دو سر پرس )
  • تافی لواشکی زرشک ( دو سر پیچ )

فروش لواشک متری

لواشک متری یا همان لواشک های ورقه ای که در 6 طعم مختلف موجود هستند یکی از انواع لواشک های پر فروش در بازار ترشیجات می باشند. این لواشک علاوه بر توریع، کاربرد دیگه ای دارند که توسط کارگاه های تولید لواشک، به انواع لواشک های سیخی تبدیل می شوند.

طعم های لواشک متری

زرشک، انار، کیوی، آلبالو، زردآلو و پرتقال

وزن لواشک متری

  • 1 کیلوگرم
  • 1 کیلو و 100 گرم
  • 1 کیلو و 800 گرم
تولید لواشک متری به سفارش مشتری انجام می شود و ضخامت لواشک قابل تغییر است.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021