لواشک
خانه / لواشک متری / فروش انواع لواشک متری از کارخانه

فروش انواع لواشک متری از کارخانه

فروش انواع لواشک متری به صورت پالپ دار و ساده از کارخانه صورت می گیرد. خرید از کارخانه به صورت عمده برای فروشندگان و عمده فروشان از صرفه اقتصادی مناسبی برخوردار است و این روش همواره ترجیح بسیاری از خریداران می باشد. لواشک از شیره غلیظ شده میوه های گوناگون تهیه می شود و می تواند در دو نوع پالپ دار یا ساده تولید شود. این محصول در طعم های بسیار و خوشمزه و لذیذ تولید می شود وبا ذائقه های مختلف سازگاری دارند.

فروش انواع لواشک متری از کارخانه

انواع لواشک متری در طعم های مختلف

لواشک متری را می توان از میوه های مختلفی تهیه کرد و از طعم های آن ها لذت برد. این محصول پس از تولید، به صورت متری و یا در انواع بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می گردد. لواشک میوه ای متری، به صورت کیلویی یا فله به فروش می رسد. این محصول در ورقه هایی با وزن 2 کیلو گرم و طول تقریبی 120 سانتی متر تولید می شود. انواع لواشک متری عبارتند از:

  1. لواشک متری کیوی
  2. لواشک متری سیب
  3. لواشک متری انبه
  4. لواشک متری آلو
  5. لواشک متری انار
  6. لواشک متری زردآلو
  7. لواشک متری گوجه سبز
  8. لواشک متری استوایی
  9. لواشک متری شاهتوت
  10. لواشک متری زغال اخته
  11. لواشک متری آلبالو
  12. لواشک میکس زردآلو و انار
  13. لواشک متری زرشک
  14. لواشک متری لیمو عمانی
انواع لواشک متری در طعم های بالا در کارتن هایی با طعم های مجزا بسته بندی می شوند که هر کدام از این کارتن ها دارای 20 کیلو لواشک می باشند.

فروش انواع لواشک متری از کارخانه

فروش انواع لواشک متری

فروش این محصولات از کارخانه صورت می گیرد. در کنار انواع لواشک متری، محصولاتی دیگر از جمله لواشک و ترشک بسته بندی، رب میوه ای فله، انواع تمر هندی و تمر آلبالو، شربت میوه ای غلیظ و رقیق مخصوص لواشک و ترشک نیز تولید و به بازار عرضه می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021