لواشک
خانه / لواشک / فروش لواشک متری کیوی از کارخانه

فروش لواشک متری کیوی از کارخانه

فروش لواشک متری کیوی از کارخانه های مختلف در ایران امکان پذیر است. کیوی یکی از میوه هایی است که از آن استفاده های زیادی جهت تولید انواع محصولات می شود و میوه ای بسیار مفید و پر کاربرد است. فرآورده های این میوه بی نظیر معمولا طعمی ترش دارند که برای دوستداران طعم های ترش و ترشیجات یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می شود. به طور مثال از کیوی محصولاتی همچون لواشک، ترشک، رب میوه ای و… به تولید می رسند که آن ها را می توان در انواع بسته بندی های متنوع از کارخانه مستقیما خریداری کرد.

فروش لواشک متری کیوی از کارخانه

لواشک متری کیوی و انواع دیگر آن

لواشک یکی از محصولاتی است که در انواع متری و بسته بندی در کارخانه تولید می شود. لواشک های بسته بندی در سایزهایی نسبتا کوچک در بسته بندی های گوناگون تهیه می شوند و معمولا در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها به فروش می رسند. اما لواشک های متری که به صورت فله و کیلویی به تولید می رسند بیشتر توسط کارگاه های بسته بندی و یا عمده فروشان خریداری می شوند.

فروش لواشک متری کیوی از کارخانه

لواشک های متری از نظر طعم دارای تنوع بیشتری هستند که در اینجا به چندین مورد از پرطرفدارترین آن ها اشاره می کنیم.

  1. لواشک متری کیوی
  2. لواشک متری انار
  3. لواشک متری پرتقال
  4. لواشک متری انبه
  5. لواشک متری آناناس
  6. لواشک متری سیب ترش
  7. لواشک متری آلوئه ورا
  8. لواشک متری شاهتوت
  9. لواشک متری میوه های استوایی
  10. لواشک متری آلبالو
  11. لواشک متری آلو
  12. لواشک متری زغال اخته
  13. لواشک متری زرشک
  14. لواشک متری لیموعمانی
از ویژگی های لواشک متری می توان به وزن 2 کیلوگرمی آن ها اشاره کرد. هر عدد لواشک متری عرضی حدود 45 سانتی متر دارد. لواشک های متری و بسته بندی همگی دارای نشان سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت بوده و از نظر سلامت بسیار مطمئن هستند.

فروش لواشک متری کیوی از کارخانه

فروش لواشک متری از کارخانه

لواشک متری که یکی از انواع پر فروش از لواشک ها در ایران است، در حجم عمده از کارخانه به فروش می رسد. این محصولات که بدون واسطه به فروش می رسند قیمتی بسیار به صرفه داشته و روشی بسیار عالی جهت صرفه جویی در هزینه های خرید به شمار می آیند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021