لواشک
خانه / لواشک صادراتی / صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران به کشورهای سراسر دنیا امکان پذیر می باشد. ایران یکی از کشورهای تولید کننده انواع لواشک و ترشک مرغوب و با کیفیت است که محصولات خود را به دیگر کشورها نیز عرضه می دارد. این دو محصول با توجه به کارخانه تولید کننده در طعم ها و بسته بندی های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. نکته مهمی که باید هنگام خرید به آن توجه شود، کیفیت و بهداشتی بودن محصولات است. بخصوص محصولاتی همچون لواشک و ترشک بسیار مهم است که دارای مجوز بهداشت باشند تا بتوان از بهداشتی بودن آن ها اطمینان حاصل نمود.

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

لواشک و ترشک مرغوب چه ویژگی هایی دارند؟

از ویژگی های لواشک و ترشک با کیفیت و مرغوب می توان به چندین موارد مهم اشاره کرد که اگر هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرد محصولی مطمئن به دستمان خواهد رسید. برخی از مهمترین موارد را در ادامه با هم می خوانیم.

  1. دارا بودن مجوز بهداشت و سیب سلامت
  2. بسته بندی های مناسب و بهداشتی
  3. رنگ، طعم و بوی طبیعی (رنگ لواشک و ترشک باید از میوه آن تیره تر باشد)
  4. دارا بودن تاریخ تولید و انقضا
به عنوان یک خریدار که به کیفیت محصول خریداری شده اهمیت می دهد، با توجه کردن به موارد ذکر شده در هنگام خرید، می توانید از کیفیت و مرغوبیت آن مطمئن شوید.

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

انواع لواشک و ترشک مرغوب

لواشک و ترشک در طعم های متفاوتی به تولید می رسند. تقریبا از هر میوه ترش یا ملس می توان این خوراکی های لذیذ را تولید کرد. لواشک محصولی دلچسب و پر طرفدار است که در طعم هایی همچون زغال اخته، آلبالو، کیوی، انبه، سیب ترش، لیموعمانی، زردآلو، آناناس، آلو، پرتقال، آلوئه ورا، شاه توت، زرشک، انار، میوه های استوایی و… تولید می شود.

در کنار آن، ترشک نیز در طعم های گیلاس، آلبالو، انجیر، پرتقال، آلوچه جنگلی، هلو، آلو قرمز، آلو زرد، زردآلو قرمز، زردآلو زرد، مخلوط بیست میوه، مخلوط هفت میوه، آلو سیاه، انار، زرشک، آلو سیاه ویژه و… تهیه می گردد.

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

صادرات لواشک و ترشک از ایران

صادرات لواشک و ترشک از ایران به دیگر کشورها صورت می گیرد. این دو محصول بی نظیر را می توان در طعم ها و بسته بندی های مختلف از کارخانه های تولید کننده در ایران تهیه کرد. جهت سفارش و یا اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021