لواشک
خانه / رب میوه / فروش رب زرشک کیلویی از کارخانه

فروش رب زرشک کیلویی از کارخانه

فروش رب زرشک کیلویی از کارخانه با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مرغوب صورت می گیرد. در تهیه این رب دلپذیر و خوشمزه از پوره میوه زرشک استفاده می شود. رب زرشک محصولی ترش و خوشمزه است که از آن استفاده های زیادی می توان داشت. به دلیل کاربرد فراوان و فروش بالای این محصول در بازار، بسیاری از خریداران و عمده فروشان، خرید محصولات خود را از کارخانه به صورت مستقیم انجام می دهند و با این کار در هزینه های خرید و حمل و نقل خود نیز صرفه جویی می کنند.

فروش رب زرشک کیلویی از کارخانه

رب زرشک کیلویی و ویژگی های آن

رب زرشک یکی از انواع گوناگون رب های میوه ای است که از طعمی ترش و بسیار دلچسب برخوردار است. از رب زرشک در انواع خورشت ها می توان استفاده کرد. و یا به عنوان طعم دهنده جوجه از آن استفاده کرد و از طعم بی نظیر آن لذت برد. همچنین انواع رب میوه ای را می توان همراه با دسرجات و بستنی سرو نمود.

همانطور که می دانیم فراورده های میوه ای، می توانند خواص میوه را در خود نگاه دارند. رب زرشک نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بسیاری از فواید زرشک که باعث تقویت عملکرد قلب، درمان بواسیر، بهبود بیماری های کبدی، کمک به دفع سنگ صفرا و… می شوند را در خود دارد.

رب زرشک در کنار انواع دیگری از رب های میوه ای همچون رب لیمو عمانی، رب انار، رب کیوی، رب تمشک، رب انجیر، رب سیب ترش، رب نارنج، رب استوایی، رب آلوئه ورا، رب آلو، رب زغال اخته، رب زردآلو، رب آلبالو و… خریداری کرد. انواع رب های میوه ای در ظروف یا پت های 13 کیلویی دارای مجوز بهداشت و پروانه تولید به فروش می رسند.

فروش رب زرشک کیلویی از کارخانه

فروش رب زرشک کیلویی از کارخانه

فروش انواع رب های میوه ای از کارخانه به صورت عمده و مستقیم انجام می پذیرد. به عنوان خریدار می توانید از تمامی شهرهای ایران سفارشات خود را به صورت تلفنی، آنلاین و یا به صورت حضوری ثبت نمایید. این محصولات در فضایی کاملا بهداشتی به تولید می رسند و از مجوز های لازم بهداشتی، سیب سلامت و پروانه تولید برخوردار می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021