لواشک
خانه / رب میوه / عرضه رب کیوی کیلویی در ایران

عرضه رب کیوی کیلویی در ایران

عرضه رب کیوی کیلویی در ایران از معتبرترین تولید کنندگان در شهرهای مختلف تهران، بروجرد، تبریز و… صورت می پذیرد. در حال حاضر از اکثر میوه ها، رب میوه یا پوره میوه می توان تهیه کرد که اصلی ترین کاربرد آنها در طبخ و پخت غذاها و خورشت های گوناگون است. در کشورمان ایران، به دلیل وجود آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز، میوه های متعددی به کشت می رسند که از آن ها می توان فرآورده های گوناگونی تهیه کرد. فروش این محصولات در ابتدا به صورت کیلویی و عمده می باشد و سپس توسط کارگاه های بسته بندی می توانند در ظروف کوچکتر با وزن های متفاوت به فروش برسند.

عرضه رب کیوی کیلویی در ایران

فروش رب کیوی و دیگر رب های میوه ای کیلویی

استفاده از رب کیوی در انواع غذاها به دلیل خواص فراوانی که در میوه آن وجود دارد، پیشنهاد می شود. همچنین این محصول را می توان به همراه دسرجات نیز سرو نمود و از طعم، عطر و فواید بی شمار آن بهره برد. این میوه خوشمزه استوایی، به رنگ سبز است و مزه آن ترش و ملس است.

رب های میوه ای از جمله متنوع ترین انواع محصولات ترش هستند که از گرفتن هسته، له کردن و حرارت دادن میوه های مختلف به تهیه می رسند. در ادامه ، لیستی از انواع پوره های میوه را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان تهیه نموده ایم.

  1. رب آلو
  2. رب آلبالو
  3. رب آلو زرد
  4. رب آلو قرمز
  5. رب زردآلو زرد
  6. رب زردآلو قرمز
  7. رب نارنج
  8. رب زرشک
  9. رب انار غلیظ
  10. رب انار رقیق
  11. رب انجیر
  12. رب استوایی
  13. رب تمشک
  14. رب گوجه سبز
  15. رب لیمو عمانی
عرضه عمده رب کیوی در پت های 13 کیلوگرمی به صورت کیلویی صورت می پذیرد.

عرضه رب کیوی کیلویی در ایران

عرضه رب کیوی کیلویی در ایران

ایران از تولید کنندگان بزرگ انواع رب کیلویی است که در شهرهای مختلف تولیدکنندگان معتبری دارد. عرضه این محصولات به تمام شهرهای ایران امکان پذیر است و خرید به صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است. به عنوان خریدار اگه قصد خرید هریک از محصولات را دارید، به کیفیت و بهداشت آن ها باید توجه ویژه ای داشته باشید. ما این محصولات را که دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز می باشند، با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می داریم، چرا که رضایت مشتریان عزیزمان اولویت ماست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021