لواشک
خانه / رب میوه / صادرات انواع رب میوه ای فله ای به ترکیه

صادرات انواع رب میوه ای فله ای به ترکیه

صادرات انواع رب میوه ای فله ای به ترکیه و دیگر کشورهای سراسر دنیا از ایران امکان پذیر است. ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع رب های میوه ای، ترشک و لواشک است. این محصولات از میوه های مختلف و یا ترکیب آن ها در طعم های زیادی به تهیه می رسند. رب میوه ای محصولی بسیار پر کاربرد در آشپزی است که استفاده از آن طعمی بسیار به یاد ماندنی و لذیذ را به غذاهایمان می بخشد. از این رو امکان خرید و فروش و همچنین صادارات آن ها برای مشتریان عزیز فراهم شده تا بتوانند به راحتی این محصولات را از تولید کننده اصلی شان خریداری کنند.

صادرات انواع رب میوه ای فله ای به ترکیه

انواع رب میوه ای فله ای صادراتی

ایران و ترکیه هرساله تبادل کالای قابل توجهی با یکدیگر دارند که این موضوع به رشد اقتصادی هر دوکشور کمک زیادی خواهد کرد. رب میوه ای یکی از همان محصولات است که فروش ویژه ای چه در داخل ایران و چه در دیگر کشورها دارد. رب های میوه ای فله که در پت های 13 کیلویی به صورت فله ای به فروش می رسند در طعم هایی از جمله موارد زیر به تهیه و تولید می رسند.

  1. رب میوه ای لیموعمانی فله ای
  2. رب میوه ای تمشک فله ای
  3. رب میوه ای آلو فله ای
  4. رب میوه ای انجیر فله ای
  5. رب میوه ای زرشک فله ای
  6. رب میوه ای انار فله ای
  7. رب میوه ای گوجه سبز فله ای
  8. رب میوه ای آلبالو فله ای
  9. رب میوه ای زردآلو قرمز فله ای
  10. رب میوه ای زردآلو زرد فله ای
  11. رب میوه ای نارنج فله ای
  12. رب میوه ای زغال اخته فله ای
  13. رب میوه ای آلوقرمز فله ای
  14. رب میوه ای آلوزرد فله ای
  15. رب میوه ای آلوچه قجری فله ای
  16. رب میوه ای کیوی فله ای
بسته بندی این محصولات در ظروف بزرگ و محکم صورت می گیرد تا در حین حمل و نقل با مشکلی مواجه نشوند. بر روی هر کدام از این پت ها که دارای یک طعم از رب میوه ای هستند، موارد بهداشتی و لازم از جمله شماره سری ساخت، پروانه تولید، سیب سلامت و تاریخ انقضا و تولید درج شده تا از سلامت و بهداشت محصول بتوان مطمئن شد.

صادرات انواع رب میوه ای فله ای به ترکیه

صادرات انواع رب میوه ای فله ای به ترکیه

انواع رب میوه ای بهداشتی و سالم که در کارخانه های معتبر شهرهای مختلف ایران به تولید می رسند را می توان به صورت کاملا مستقیم از درب کارخانه دریافت کرد. خریداران می توانند از سراسر شهرهای ایران، این محصولات را در حجم عمده و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021