لواشک
خانه / رب میوه / صادرات رب میوه ای کیلویی به افغانستان

صادرات رب میوه ای کیلویی به افغانستان

صادرات رب میوه ای کیلویی به افغانستان که یکی از مقصد های بزرگ صادراتی در دنیاست از ایران امکان پذیر است. ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع رب میوه ای، لواشک و ترشک میوه ای است که محصولات خود را در طعم ها و مزه های بسیار متنوع به تولید می رسانند. در خاک حاصل خیز ایران، میوه های بسیار متعددی به کشت می رسند که از آن ها فرآورده های بی نظیر و دلچسبی به تولید می رسند. این تنوع محصول باعث می شود تا با ذائقه های متفاوت افراد سازگاری یافته و در پی آن با فروش بیشتری در بازار همراه باشد.

 

انواع رب میوه ای کیلویی صادراتی

رب میوه ای که به نام پوره میوه نیز شناخته می شود در انواع مختلف از طعم های گوناگون به تولید می رسد و به صورت کیلویی به بازار عرضه می شوند. رب میوه ای یکی از محصولاتی است که علاوه بر فروش داخلی در ایران، به دیگر کشورها نیز صادر می گردد. از طعم های مختلف این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. رب میوه ای انجیر
  2. رب میوه ای کیوی
  3. رب میوه ای لیموعمانی
  4. رب میوه ای انار رقیق
  5. رب میوه ای انار غلیظ
  6. رب میوه ای تمشک
  7. رب میوه ای آلو سبز
  8. رب میوه ای آلو قرمز
  9. رب میوه ای آلو زرد
  10. رب میوه ای آلو سیاه
  11. رب میوه ای آلو سیاه ویژه
  12. رب میوه ای زغال اخته
  13. رب میوه ای زرشک
  14. رب مخلوط میوه های استوایی
  15. رب میوه ای نارنج
  16. رب میوه ای زردآلو زرد
  17. رب میوه ای زردآلو قرمز
  18. رب میوه ای آلبالو و..
انواع رب های میوه ای که به صورت کیلویی به فروش می رسند را می توان در پت های 13 کیلو گرمی به صورت عمده از کارخانه خریداری کرد.

صادرات رب میوه ای کیلویی به افغانستان

صادرات رب میوه ای کیلویی به افغانستان

انواع محصولات معرفی شده در کنار لواشک و ترشک های کیلویی و بسته بندی از ایران به دیگر کشورهای سراسر دنیا صادر می شوند. این محصولات که توسط تولیدکنندگان معتبر به تولید می رسند دارای مجوزهای بهداشتی و نشان سیب سلامت بوده و بر روی تمامی آنها تاریخ تولید و انقضا نیز درج گردیده است. اگر به عنوان یک خریدار محصولات عمده قصد خرید از کارخانه های فعال و معتبر را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021