لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس به صورت عمده

خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس به صورت عمده

خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس و دو سر پیچ در بسته بندی های کوچک و بزرگ و کادوئی یکی از محصولات پر فروش در بازار ترشیجات می باشد. لواشک پذیرایی دو سر پرس به صورت فله و بسته بندی در طعم های متنوع در کارخانه ها به تولید می رسد. خرید عمده انواع لواشک پذیرایی برای عمده فروشان در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

لواشک پذیرایی به خاطر ظاهر زیبا و شکیل خود، مناسب برای مهمانی ها و مجالس می باشد، از این رو به لواشک مجلسی نیز معروف شده است.

خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس

خرید عمده لواشک پذیرایی

لواشک پذیرایی از محصولاتی است که در کارخانه ها به تولید می رسد و به علت وزن سبکی که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. وزن هر عدد لواشک پذیرایی با توجه به نوع تولید آن حدودا ۸ الی ۱۰ گرم می باشد. اصولا لواشک پذیریی در ۲ نوع دو سر پرس و دو سر پیچ تولید می شود. امکان خرید لواشک پذیرایی در انواع زیر وجود دارد.

  • لواشک دو سر پرس شادروز
  • لواشک دو سر پرس شیخ بابا
  • لواشک دو سر پیچ نرمین

انواع لواشک پذیرایی دو سر پرس

خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس در وزن های مختلفی صورت می گیرد که به شرح زیر می باشد :

  1. فله : در کارتن های ۵ کیلوگرم و ۱۲ کیلوگرم
  2. بسته بندی : در بسته های ۱ کیلوگرم، ۵۰۰ گرم و ۳۰۰ گرم

خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس

خرید لواشک پذیرایی دو سر پرس از درب کارخانه

عمده فروشان عزیز توجه داشته باشند که خرید، مستقیم از کارخانه انجام می شود، لذا در صورت سفارش در حجم بالا و عمده هزینه ارسال با کارخانه می باشد در غیر اینصورت بار از طریق باربری ارسال خواهد شد. امکان تولید محصول به خواست و سفارش مشتری نیز وجود دارد، از این رو می توانید با ارسال جزئیات مد نظر خود، محصول نهایی را آنگونه که نیاز بازار شما است، تهیه نمایید.

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021