لواشک
خانه / اخبار منتخب / خرید لواشک ارزان به صورت فله

خرید لواشک ارزان به صورت فله

خرید لواشک ارزان به صورت فله و کیلویی یکی از امتیاز های مثبتی است که این مجموعه به مشتریان خود عرضه می کند. منظور از لواشک فله، محصولاتی هستند که به صورت کیلویی به فروش می رسند و انواع مختلفی دارند. لواشک های ورقه ای، پذیرایی، تافی لواشکی از نمونه های آن می باشند که با قیمت ارزان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

خرید لواشک ارزان

لواشک فله ارزان در ایران

لواشک خوراکی بسیار خوشمزه ای است که در طعم ها و مزه های مختلفی تولید می شود و جایگاه ویژه ای در ین افراد، به ویژه خانم ها و کودکان پیدا کرده است. امروزه این محصول در کارخانه ها و در اشکال بسیار مختلف و متنوع به تولید و عمده می رسند. عرضه این محصول توسط کارخانه ها باعث شده است تا افراد بتوانند لواشک های کاملا بهداشتی را در تمامی فصول سال در دسترس خود داشته باشند.

مواد مختلفی در تهیه و تولید انواع لواشک توسط کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، میوه، پوره میوه، کنسانتره و پوره خرما از جمله این موارد هستند که بالطبع هر کدام از این موارد، کیفیت های مختلف و در نتیجه قیمت های متفاوتی را برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارد. بنا به توضیحات ارائه شده ما در تلاش هستیم انواع لواشک را با کیفیت ها و قیمت های متفاوت را به شما عزیزان عرضه نماییم.

خرید لواشک ارزان

خرید لواشک ارزان فله

انواع لواشک های دو سر پرس پذیرایی، دو سر پیچ، تافی ترش و ورقه ای از جمله محصولاتی هستند که به صورت فله و کیلویی به فروش می رسند. تمامی این محصولات از شهر تبریز که بزرگترین تولید کننده انواع لواشک و ترشک می باشد به سراسر کشور ارسال می گردد. در صورت حجم پایین، سفارش از طریق باربری ارسال می گردد و در صورت سفارش در حجم بالا، هزینه ارسال بار به عهده کارخانه می باشد. محصولاتی که به صورت فله عرضه می گردند به این شرح می باشند:

  • لواشک ورقه ای : 20 کیلوگرم
  • لواشک پذیرایی : 12 کیلوگرم
  • آلوچه فرآوری شده : 13 کیلوگرم
  • لواشک دو سر پرس : 5 کیلوگرم
  • تافی ترش : 12 کیلوگرم
  • ترشک فله : 13 کیلوگرم
  • لواشک رولی : 6 کیلوگرم
محصولات فوق در طعم های : انار، آلبالو، زرشک، کیوی، سیب ترش، زردآلو و پرتقال موجود می باشند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021