لواشک
خانه / لواشک ارزان / فروش لواشک زردآلو ارزان

فروش لواشک زردآلو ارزان

لواشک زردآلو ارزان از جمله لواشک های پر طرفداری است که با قیمتی مناسب از کارخانه به فروش می رسد. همانطور که مطلع هستید، با خرید مستقیم محصولات از کارخانه تولید کننده آن ها می توان در هزینه خرید صرفه جویی نمود. و همچنین خرید به صورت عمده برای عمده فروشان با صرفه اقتصادی همراه خواهد بود.

لواشک زردآلو ارزان

لواشک زردآلو ارزان

لواشک دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که به خاطر کالری پایین آن، از میان وعده های مناسب محسوب می شود. لواشک از تنقلاتی است که مصرف نوع طبیعی و مرغوب آن، پیامد منفی نداشته و حتی خواص مفیدی که میوه استفاده شده در آن داراست را با خود به همراه دارد. به عنوان مثال می توان لواشک زردآلو را نام برد که فرآورده میوه زردآلو است و سرشار از پتاسیم، کلسیم و فسفر است و برای بدن بسیار مفید می باشد.

لواشک زردآلو ارزان

لواشک به طور کلی در دو نوع ورقه ای و بسته بندی تولید می شود. از ویژگی های لواشک زرد آلو می توان گفت که زرد رنگ بوده و نوع ورقه ای آن شامل لواشک های  پالپ دار و لواشک های ساده می باشد.

نوع پالپ دار لواشک زرد آلو برای استفاده مستقیم و نوع ساده آن بسیار مناسب بسته بندی می باشد.

لواشک زردآلو ارزان

هم اکنون کارخانه های معتبر تولید کننده لواشک، این محصول را با کیفیتی مناسب با نوع و اندازه مورد نظر خریداران، به فروش مستقیم می رساند.

 فروش انواع لواشک ارزان

همانطور که می دانید، برای صرفه جویی در هزینه های خرید، می توان محصول مورد نظر خود را مستقیما از تولید کننده آن تهیه نمود، چرا که پای هیچ واسطه ای در میان نبوده و محصول هیچ هزینه اضافی را در بر نمی گیرد. این محصول در طعم ها و انواع مختلف آماده فروش است که در ادامه مشاهده می کنید.

لواشک زردآلو ارزان

انواع لواشک فله که در طعم های زردآلو، کیوی، انار، سیب، زرشک، لیمو، شاه توت، آلبالو، آلو، استوایی، میکس انار و زردآلو، زغال اخته، پرتقال و هلو موجود می باشند و در نوع پالپ دار و ساده به فروش می رسند.
و انواع لواشک بسته بندی که در نمونه های پذیرایی، کیمی، کبابی، ورقه ای و لوله ای تولید شده و با توجه به سلیقه مشتری در اندازه دلخواه به فروش می رسند.
تمامی محصولات ذکر شده توسط تولید کننده آن مستقیم به فروش می رسند و خریدار می تواند از خرید خود اطمینان کامل داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021