لواشک
خانه / رب میوه / خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه  خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه های مختلف در ایران امکان پذیر است. رب تمشک که یکی از انواع مختلف رب های کیلویی است و جزو طعم های بسیار خاص و دلچسب انواع رب های میوه ای می باشد  در کارخانه  و در دستگاه های مخصوص و بهداشتی به تولید می رسد. رب های میوه ای را از پوره میوه های متنوع تولید می کنند. رب تمشک یکی از انواع بسیار خوشمزه و پرطرفدار این محصولات است که جدیداً به بازار عرضه شده است.

لواشک، ترشک عمده و آلوچه فرآوری شده که به صورت صنعتی تولید می شوند دارای افزودنی هایی مثل: اسید سیتریک، نمک، شکر می باشند و پروسه تولید آنها با نظارت بهداشت و رعایت استانداردهای تولید انجام می شود.

خرید رب تمشک کیلویی

تولید رب تمشک کیلویی و انواع دیگر رب میوه ای در کارخانه

همانطور که می دانیم در کارخانه محصولات متنوعی از انواع فراورده های میوه ای به تولید می رسند که رب میوه ای یکی از پر طرفدار ترین این محصولات است.  این محصولات زیر نظر متخصصان تولید می شوند و دارای مجوز های لازم بهداشتی نیز می باشند. از جمله طعم های مختلف این محصولات خوشمزه و دلچسب که به عنوان چاشنی های غذایی در انواع غذاها و خورشت ها استفاده می شوند می توان موارد زیر را نام برد.

  1. رب آلبالو کیلویی
  2. رب انار کیلویی
  3. رب انجیر کیلویی
  4. رب نارنج کیلویی
  5. رب میوه های استوایی کیلویی
  6. رب زرشک کیلویی
  7. رب آلو قرمز کیلویی
  8. رب آلو زرد کیلویی
  9. رب زرد آلو قرمز کیلویی
  10. رب زردآلو زرد کیلویی
  11. رب زغال اخته کیلویی
  12. رب آلوچه قجری کیلویی
  13. رب لیمو سبز کیلویی
  14. رب لیمو عمانی کیلویی
  15. رب گوجه سبز کیلویی و…
 این محصولات خوشمزه و بی نظیر که از کارخانه به فروش می رسند را می‌توان در پت های ۱۳ کیلوگرمی به صورت عمده از کارخانه تهیه کرد.

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

انواع رب های میوه ای کیلویی را می توانید از کارخانه به صورت عمده و مستقیم تهیه نمایید که این فروش بدون واسطه صورت می گیرد و از نظر زمانی و هزینه های مالی بسیار به نفع خریداران خواهد بود.

خرید و فروش آنلاین ترشک هفت میوه و آلوچه و یا هر محصولی که مدنظر دارید برای شما خریداران عزیز مزیت هایی را به دنبال دارد.

این محصولات همچنین دارای مجوز های بهداشتی نیز می باشند. در صورتی که قصد خرید انواع رب های میوه ای کیلویی از کارخانه را دارید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید و سفارشات خود را از کارخانه به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021