لواشک
خانه / رب میوه / خرید رب انجیر کیلویی به صورت عمده

خرید رب انجیر کیلویی به صورت عمده

خرید رب انجیر کیلویی به صورت عمده از کارخانه امکان پذیر می باشد. رب انجیر یکی از انواع رب میوه است که دارای طعمی ملایم و ملس بوده و بسیار مناسب برای استفاده در انواع خورشت ها و غذاهاست. طعم دلپذیر این میوه به علاوه خواص بسیاری که انجیر برای بدن دارد، باعث شده تا این محصول بسیار پرفروش باشد و عمده فروشان و خریداران آن را به صورت کلی از کارخانه خریداری نمایند.

خرید رب انجیر کیلویی

خواص رب انجیر و دیگر ویژگی های آن

رب انجیر را از پختن میوه انجیر در حرارت بالا تهیه می کنند و با افزودن موادی مثل نمک یا شکر به بهتر شدن طعم آن و همچنین بالا بردن ماندگاری این محصول کمک می کنند. طعم رب انجیر همانند میوه آن ملس بوده و برای کسانی که طعم های ملس و ترش را دوست دارند بسیار مناسب می باشد.

از خواص رب انجیر می توان به فیبر بسیار بالای موجود در آن اشاره کرد که باعث کاهش چربی اضافه بدن و در نتیجه مدیریت وزن می شود.

همچنین مقدار پتاسیم، کلسیم و آهن و آنتی اکسیدان فراوان موجود در میوه انجیر به درمان بسیاری از بیماری ها همچون فشار خون بالا، گلو درد، بیماری های قلبی و عروقی، سرطان سینه، مشکلات پوستی و… کمک می کند.

خرید رب انجیر کیلویی

خرید رب انجیر کیلویی عمده به صورت مستقیم

رب انجیر و دیگر رب های میوه ای مانند رب آلو قرمز، رب آلو زرد، رب کیوی، رب آلبالو، رب زغال اخته، رب نارنج، رب تمشک، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب میوه های استوایی، رب لیمو عمانی و… به صورت کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسند. فروش این محصولات به صورت عمده می باشد و کاملا مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد. تمام موارد ذکر شده در این مطلب که در کارخانه به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید و سیب سلامت می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021