لواشک
خانه / لواشک سفره ای / فروش مستقیم لواشک سفره ای کیوی از کارخانه

فروش مستقیم لواشک سفره ای کیوی از کارخانه

فروش مستقیم لواشک سفره ای کیوی از کارخانه به شهرهای سراسر ایران صورت می گیرد. لواشک سفره ای کیوی یکی از لواشک های ترش و بسیار خوشمزه ای است که در ایران بسیار پرفروش است. لواشک کیوی یکی از طعم های پرطرفدار بین افراد در سنین مختلف است که به دلیل مزه ترش و ملسی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لواشک های سفره ای که دارای طعم های لذیذ و متنوعی هستند به صورت ساده و پالپ دار به تولید می رسند و خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع آن را از کارخانه خریداری نمایند.

لواشک سفره ای کیوی

لواشک سفره ای کیوی

لواشک سفره ای کیوی، از جمله لواشک هایی است که هم بصورت پالپ دار و هم بصورت ساده به تولید می رسند. رنگ این محصول سبز است و درون آن تکه ها یا دانه های کیوی دیده می شود. دقت داشته باشید که رنگ لواشک کیوی سالم باید کمی از خود میوه کیوی تیره تر باشد و این تیره تر بودن به دلیل پخته شدن پوره میوه می باشد.

از لواشک کیوی ساده برای تولید انواع لواشک های طرح دار استفاده می شود. جنس این لواشک طوری است که بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی شکل می پذیرد. همچنین محصول دچار ترک خوردگی و یا شکستگی نمی شود.

لواشک سفره ای کیوی

علاوه بر لواشک سفره ای کیوی، این محصولات از طعم های دیگری از جمله موارد زیر برخوردارند.

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک آلو ارگانیک
  3. لواشک آناناس
  4. لواشک زغال اخته
  5. لواشک زردآلو
  6. لواشک لیمو عمانی
  7. لواشک آلبالو
  8. لواشک شاهتوت
  9. لواشک انبه
  10. لواشک زرشک
  11. لواشک سیب ترش
  12. لواشک زردآلو
  13. لواشک پرتقال
  14. لواشک هلو
  15. لواشک آلوئه ورا
  16. لواشک انار
  17. لواشک استوایی
  18. لواشک هفت میوه
وزن انواع لواشک سفره ای 2 کیلوگرم است و ضخامت آنها تقریبا معادل 2 میلیمتر می باسد. هر 10 عدد از یک طعم لواشک های سفره ای، در یک کارتن 20 کیلوگرمی به فروش عمده می رسند.

لواشک سفره ای کیوی

فروش مستقیم لواشک سفره ای کیوی از کارخانه

خرید و فروش مستقیم لواشک سفره ای کیوی در کنار طعم های دیگر این محصول از کارخانه امکان پذیر است. خرید این محصولات می تواند از تمامی شهرهای ایران صورت بگیرد، و خرید به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021