لواشک
خانه / لواشک سفره ای / خرید و فروش لواشک میوه ای سفره ای

خرید و فروش لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای سفره ای در طعم های متنوع و خوشمزه از کارخانه قابل خریداری می باشد. لواشک یکی از خوراکی های بی نظیری ست که هر نوع آن طرفداران خاص خود را داشته و محصولی بسیار پرفروش در سراسر دنیا است. از این رو بسیاری از خریداران و عمده فروشان، به صورت عمده این محصول را از کارخانه خریداری می کنند و با فروش و پخش آن در بازار، به سود بسیار مناسبی دست می یابند. لواشک میوه ای از طعم ها و طرح های بسته بندی زیادی برخوردار است که در این مطلب قصد داریم شما را با آن ها آشنا کنیم.

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک سفره ای یکی از انواع لواشک میوه ای ست که آن را در بازار به نام های لواشک ورقه ای، لواشک طاقه ای، لواشک فله ای، لواشک کیلویی و لواشک متری نیز می شناسند. لواشک میوه ای همانطور که از نامش پیداست، از میوه های متعدد و خوش طعم تهیه می شود و در مزه های ترش، شیرین و ملس در بازار موجود می باشد.

لواشک میوه ای سفره ای

تهیه لواشک سفره ای از گذشته بسیار رواج داشته و با مرور زمان به کیفیت و طعم این محصول افزوده شده است. یکی از موارد بسیار مهم در تهیه لواشک، شرایط تولید آن، کیفیت میوه های استفاده شده و بسته بندی آن هاست که خوشبختانه کارخانه های معتبر لواشک در ایران تحت نظر وزارت بهداشت، محصولات خود را با حفظ موارد گفته شده تولید و عرضه می دارند.

لواشک سفره ای را می توان به صورت ساده یا پالپ دار تهیه کرد.

لواشک سفره ای ساده که دارای چهار طعم بی نظیر پرتقال، کیوی، زردآلو و آلبالو می باشد در بسته بندی های متنوع از آن استفاده میشود. زیرا جنس آن نه خشک است و نه خمیری، و به راحتی برش می خورد. از طرف دیگر لواشک سفره ای پالپ دار دارای تکه هایی از میوه بوده و بسیار مناسب استفاده مستقیم می باشد.

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک پالپ دار اکنون در 15 طعم تولید می شود که طعم های آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

  1. لواشک سفره ای زغال اخته
  2. لواشک سفره ای انار
  3. لواشک سفره ای کیوی
  4. لواشک سفره ای استوایی
  5. لواشک سفره ای آلو
  6. لواشک سفره ای آلبالو
  7. لواشک سفره ای زرشک
  8. لواشک سفره ای زردآلو
  9. لواشک سفره ای پرتقال
  10. لواشک سفره ای گوجه سبز
  11. لواشک سفره ای شاهتوت
  12. لواشک سفره ای سیب
  13. لواشک سفره ای انبه
  14. لواشک سفره ای لیمو
  15. لواشک سفره ای مخلوط انار و زردآلو
لواشک سفره ای ساده و پالپ دار، به صورت ورقه های 2 کیلویی می باشند و در کارتن های 20 کیلویی که شامل 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشد به فروش می رسند.

لواشک میوه ای سفره ای

خرید و فروش لواشک سفره ای

اگر از آن دسته عمده فروشان و فروشندگانی هستید که میخواهید محصولاتی مرغوب و بهداشتی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید، خرید عمده و مستقیم از کارخانه بهترین راه برای شماست تا به راحتی در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید. با برقراری ارتباطی آسان با کارخانه، سفارش خود را در طعم و میزان مورد نیاز خود ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021