لواشک
خانه / لواشک کیلویی / فروش لواشک کیلویی ارزان در بوشهر

فروش لواشک کیلویی ارزان در بوشهر

فروش لواشک کیلویی در سراسر ایران از طریق سایت ایران لواشک میسر است. عمده فروشان در شهرهای ایلام، اصفهان، مشهد، چهارمحال بختیاری، اراک، بوشهر، تهران و دیگر نقاط می توانند برای خرید و فروش لواشک، ترشک و آلوچه فرآوری شده از درب کارخانه و با قیمت ارزان اقدام نمایند.

فروش لواشک کیلویی

تولید لواشک کیلویی

ترشک خانگی معمولا به صورت تک طعم و ورقه ای تولید می شود، انار، زرشک، زردآلو و کیوی میوه هایی هستند که در تولید این محصولات استفاده می شود.

لواشک های سنتی اصولا در معرض آفتاب قرار گرفته و خشک می شوند و در برخی موارد از نمک به عنوان افزودنی استفاده می کننند.

لواشک های صنعتی به صورت ورقه ای و کیلویی در کارخانه ها نیز به تولید می رسد.در تولید این محصولات از کنسانتره و پوره میوه ها به عنوان پایه استفاده می شود،از این رو، این لواشک ها در تمام فصول در دسترس هستند.

اسید سیتریک و نمک از افزودنی های اصلی در تولید انواع لواشک های صنعتی می باشد، اضافه کردن این ۲ ماده بر اساس استانداردها و مقدار مجاز، لازم و ضروری می باشند، زیرا موجب افزایش ماندگاری و کیفیت محصولات ذکر شده می شوند.

فروش لواشک کیلویی

 

فروش لواشک کیلویی

فروش این محصولات در کارتن های ۲۰ کیلویی و ورقه هایی در وزن ۲ کیلوگرم صورت می گیرد. طعم های هلو، زردآلو، انبه و آناناس با مزه ای ملس و طعم های تمشک، انار، زرشک و کیوی با مزه ای ترش و خوشمزه موجود می باشند. محصولات ذکر شده در ۲ کیفیت متفاوت تولید می شوند و شما عمده فروشان، می توانید مناسب با بازار خود، محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید و بار را در شهر خود تحویل بگیرید.

مژده به همه شما عزیزانی که خواستار انواع لواشک های کیلویی هستند، به اطلاع شما می رسانیم که فروش رب انار ارسنجان در وزن و ضخامت دلخواه شما انجام می شود. ابتدا نمونه از محصول خواسته شده، برای شما ارسال شده و بعد از تایید می توانید، سفارش نهایی خود را دریافت کنید.

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021