لواشک
خانه / لواشک کیلویی / خرید مستقیم لواشک کیلویی ترش به صورت عمده

خرید مستقیم لواشک کیلویی ترش به صورت عمده

لواشک کیلویی ترش در طعم های مختلف در کارخانه به تولید می رسد و می توان آن ها را به صورت عمده خریداری کرد. بسیاری از طرفداران لواشک و ترشک های میوه ای، به دنبال محصولی ترش و لذیذ هستند. به طور کلی لواشک های ترش مزه در بازار ایران، توجه طرفداران بیشتری نسبت به دیگر مزه ها را به خود جلب کرده اند و از فروش بالاتری برخوردارند. طعم های مختلفی از لواشک های ترش از میوه های گوناگون به تولید می رسند که در ادامه این مطلب با آن ها آشنا خواهیم شد.

لواشک کیلویی ترش

لواشک کیلویی ترش

لواشک های کیلویی یکی از انواع لواشک هستند که به صورت متری و یا ورقه ای به فروش می رسند. این محصولات در دو حالت ساده و پالپ دار تولید می شوند و طعم های بسیار گوناگونی دارند. به دلیل اینکه ماده اولیه انواع لواشک، میوه است، این محصول نیز همانند میوه، سرشار از مواد مغذی و ویتامین هاست و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تنقلات مضر باشد.

از جمله فواید لواشک های ترش و بهداشتی می توان به چندین مورد زیر اشاره کرد.

  • این خوراکی بی نظیر سرشار از ویتامین های آ، ب و ث است و همچنین مواد معدنی بسیاری از جمله آهن، روی، منیزیم و … دارد که به سلامت بدن کمک بسیاری می کند.
  • مصرف لواشک های ترشی مانند لواشک زغال اخته می تواند به اختلالات خواب کمک چشمگیری کند.
  • فیبر فراوان موجود در لواشک باعث دفع سموم بدن می شود.
  • خواص اسیدی موجود در لواشک، باعث می شوند که بدن ضد عفونی شود.
  • مصرف به اندازه لواشک، فشار خون و ضربان قلب را کنترل می کند.

لواشک کیلویی ترش

اگر به دنبال لواشکی بسیار ترش و خوشمزه هستید می توانید لواشک را در طعم ها زیر تهیه کنید و از طعم و مزه آن ها لذت ببرید.

  1. لواشک زغال اخته
  2. لواشک زرشک
  3. لواشک انار
  4. لواشک لیموعمانی
  5. لواشک آلو ارگانیک
  6. لواشک آلبالو
  7. لواشک سیب ترش
  8. لواشک کیوی
  9. لواشک شاهتوت و…
همانطور که می دانید این میوه ها نسبت به دیگر میوه ها از طعم های ترش تری برخوردارند. به همین دلیل، لواشک که همان پوره میوه خشک شده است نیز طعمی مشابه همان میوه دارد.

لواشک کیلویی ترش

این لواشک های کیلویی که به صورت ورقه های بزرگ دو کیلوگرمی به تولید می رسند را می توان در انواع مختلف پالپ دار و بدون پالپ خریداری کرد. لواشک های کیلویی را به دیگر نام های متری، ورقه ای، سفره ای، طاقه ای نیز می شناسند و می توان آن ها را در بازار به این اسامی یافت و خریداری کرد.

لواشک کیلویی ترش

خرید مستقیم لواشک کیلویی ترش به صورت عمده

انواع لواشک های کیلویی ترش یا ملس را می توانید به صورت عمده از کارخانه خریداری کنید. از مزایای خرید مستقیم از کارخانه، عدم وجود واسطه است که این موضوع بسیار موثری در کاهش هزینه های خرید می باشد. مشتریان عزیز اعم از صادرکنندگان و عوامل پخش داخلی می توانند جهت خرید این محصولات از کارخانه های معتبر اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021