لواشک
خانه / ترشک / خرید لواشک و ترشک کیلویی از کارخانه

خرید لواشک و ترشک کیلویی از کارخانه

خرید لواشک و ترشک کیلویی در طعم های بسیار متنوع و دلپذیر به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر می باشد. در تولید و تهیه انواع ترشک و لواشک، از مرغوب ترین و بهترین میوه ها و خشکبار استفاده می شود. تنوع طعم و کیفیت بالای این محصولات از جمله دلایلی است که باعث فروش بسیار بالای آن ها در بازارهای داخلی و خارجی شده است. این محصولات زیر نظر متخصصان در دستگاه های مخصوص به تولید می رسند و تمامی آن ها دارای مجوز بهداشت می باشند. از این رو، مصرف کنندگان و خریداران گرامی می توانند با اطمینان خاطر کامل، محصولی بسیار با کیفیت و در عین حال ارزان خریداری نمایند.

خرید لواشک و ترشک کیلویی

آشنایی با انواع لواشک و ترشک

لواشک و ترشک جزو محصولات بسیار پرطرفدار و خوشمزه هستند که از آن ها به عنوان تنقلات و چاشنی های غذایی استفاده می گردد. ماده اولیه در تهیه انواع لواشک، ترشک و رب، میوه های گوناگون می باشند که در مزه های ترش، شیرین و ملس با اکثر ذائقه های افراد در سنین مختلف سازگاری می یابد.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از لواشک و ترشک به عنوان تنقلات و میان وعده استفاده می کنند، کم کالری بودن آن ها در کنار طعم فوق العاده ای است که دارند.

خرید لواشک و ترشک کیلویی

ترشک و لواشک هر دو به صورت کیلویی و بسته بندی در کارخانه تولید و به عرضه می رسند که در این مطلب با معرفی انواع ترشک کیلویی و لواشک کیلویی همراه شما خواهیم بود.

ترشک کیلویی در 15 طعم گوناگون و در اندازه های مختلف به تولید می رسد. این محصول خوشمزه و آبدار در مزه های ترش و ملس از طعم های مختلف  در کارخانه تهیه می شود و متناسب با نیاز خریداران به فروش می رسد. از جمله طعم های بی نظیر انواع ترشک کیلویی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ترشک کیلویی آلبالو
  2. ترشک کیلویی زردآلو زرد
  3. ترشک کیلویی زردآلو قرمز
  4. ترشک کیلویی هفت میوه
  5. ترشک کیلویی بیست میوه
  6. ترشک کیلویی هلو
  7. ترشک کیلویی انجیر
  8. ترشک کیلویی آلو بخارا مشکی
  9. ترشک کیلویی آلو زرد
  10. ترشک کیلویی آلو قرمز
  11. ترشک کیلویی گیلاس
  12. ترشک کیلویی آلوچه جنگلی
  13. ترشک کیلویی زغال اخته
  14. ترشک کیلویی انار گوشتی
  15. ترشک کیلویی میکس آلوچه جنگلی و انار
  16. ترشک کیلویی میکس آلوچه جنگلی و زرشک
انواع ترشک در طعم های بالا، به صورت کیلویی و در ظروفی با سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک قابل خریداری می باشند.

خرید لواشک و ترشک کیلویی

لواشک کیلویی که به نام های متری و طاقه ای نیز شناخته شده است در طعم های زردآلو، کیوی، آلبالو، آلو، انار، زرشک، انبه، میوه های استوایی، زغال اخته، لیمو عمانی، پرتقال، شاه توت، گوجه سبز و… تولید می شود و به صورت پالپ دار و ساده به بازار عرضه می گردد. طعم های نامبرده شده، به صورت پالپ دارو دارای تکه های میوه می باشند و لواشک های ساده نیز در چهار طعم آلبالو، کیوی، پرتقال و زردآلو به تولید می رسند.

خرید لواشک و ترشک کیلویی

بازار خرید لواشک و ترشک کیلویی

از جمله دلایلی که امروزه ما را به خرید محصولات صنعتی تشویق می کند، تهیه آن ها در محیط های مناسب و بهداشتی در دستگاه های مخصوص و بسته بندی های بهداشتی آن هاست که همگی در ماندگاری و کیفیت محصولات تولید شده بسیار موثر می باشند. این محصولات دارای مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا می باشد و خرید آن ها از کارخانه به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد. تولید محصولات مرغوب با قیمت مناسب، و عرضه آسان آن در بازار همیشه از یکی از دغدغه های ما بوده تا بتوانیم با تولید محصولی بی نظیر و با کیفیت توجه و رضایت مشتریان عزیزمان را جلب نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021