لواشک
خانه / لواشک فله / خرید لواشک کیوی فله از کارخانه

خرید لواشک کیوی فله از کارخانه

خرید لواشک به صورت فله و بدون واسطه از کارخانه از جمله نکات مثبتی است که این محصولات می توانند داشته باشند. از آنجایی که خرید از درب کارخانه ارزان تر و راحت تر، بدون هیچ واسطه و گرداننده ای صورت می گیرد، بسیاری از کارخانه های معتبر کشور این امر را برای مصرف کنندگان عزیز آسان نموده اند.

لواشک کیوی فله

خرید لواشک کیوی فله از کارخانه

همانطور که در مطلب قبل ذکر شد، خرید لواشک فله از کارخانه، بسیار آسان تر و مقرون به صرفه می باشد. این محصولات بدون دخالت و واسطه به صورت مستقیم از کارخانه به دست مشتریان می رسد. خرید به صورت مستقیم و عمده، مشتریان را تا مدتی از خرید مجدد بی نیاز می کند.

لواشک فله ای با رعایت کامل اصول بهداشتی، به صورت ورقه های 1.5 تا 2 کیلوگرمی تولید می شوند و از هر دو طرف پرس شده می باشند.

لواشک کیوی فله

بازار خرید لواشک کیوی

خرید لواشک فله ای برای بسیاری از مشتریان در داخل و خارج ایران بسیار راحت می باشد. این محصول در طعم های متنوعی تولید می شود که می توان برای نمونه به لواشک کیوی اشاره کرد. لواشک کیوی به دلیل طعم ترش و ویتامین های زیادی که در آن وجود دارد از طعم های پرطرفدار لواشک محسوب می شود و مشتریان زیادی در ایران و دیگر کشورها دارد.

لواشک کیوی فله

فروش لواشک فله ای از کارخانه

همانطور که می دانیم، به عنوان یک خریدار یا مصرف کننده همیشه به دنبال لواشکی بوده ایم که دارای رنگ و طعم طبیعی بوده و خواص میوه را نیز در خود حفظ کرده باشد. با خرید لواشک فله به صورت مستقیم از کارخانه می توان اطمینان حاصل کرد که علاوه بر موارد ذکر شده، لواشک با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید شده و به فروش می رسد. این محصولات بدون افزودن هیچ گونه مواد غیر طبیعی و غیر مجاز تولید می شود و با روکش های مناسب و بهداشتی به فروش می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021