لواشک
خانه / لواشک فله / صادرات لواشک میوه ای فله به صورت عمده

صادرات لواشک میوه ای فله به صورت عمده

صادرات لواشک میوه ای فله به صورت عمده از کارخانه امکان پذیر است. لواشک محصولی پر طرفدار و پرفروش در سراسر دنیا است که ایران یکی از بزرگترین و اصلی ترین تولیدکنندگان انواع لواشک پالپ دار و ساده می باشد. این محصولات امروزه در بهترین شرایط محیطی در کارخانه و با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید لواشک تهیه می شوند و از نظر بهداشتی و کیفیت در درجه عالی قرار می گیرند. این محصولات مرغوب و خوش طعم را می توان از هر شهر و یا کشوری، از کارخانه معتبر به صورت مستقیم بدون واسطه خریداری کرد.

صادرات لواشک میوه ای

انواع لواشک میوه ای فله صادراتی

همانطور که ذکر شد لواشک میوه ای به صورت پالپ دار با تکه های میوه، و به صورت بدون پالپ نیز به تولید می رسد. این لواشک ها از مرغوب ترین میوه های فصل به تولید می رسند و کیفیتی بسیار مرغوب دارند. لواشک های ساده که کاملا صاف و یکدست هستند بیشتر در باکس های تزئینی کاربرد دارند و دارای چهار طعم و رنگ اصلی، کیوی به رنگ سبز، پرتقال به رنگ نارنجی، آلبالو قرمز و زردآلو زرد می باشند.

فروش این محصولات به صورت فله ای و کیلویی در کارتن های 20 کیلوگرمی دارای 10 ورقه لواشک صورت می گیرد.

صادرات لواشک میوه ای

لواشک های پالپ دار از تنوع طعم بیشتری برخوردارند و به از آن ها به صورت مستقیم استفاده می گردد. طعم های متنوع این محصولات شامل موارد زیر می باشد.

  1. لواشک میوه های استوایی
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک زرشک
  4. لواشک تمشک
  5. لواشک پرتقال
  6. لواشک لیمو عمانی
  7. لواشک سیب ترش
  8. لواشک انار
  9. لواشک آلبالو
  10. لواشک آلوئه ورا
  11. لواشک زغال اخته
  12. لواشک انبه
  13. لواشک آناناس و…
تمام این محصولات دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.

صادرات لواشک میوه ای

صادرات لواشک میوه ای

این محصولات به دلیل کیفیت و طعم فوق العاده که دارند و علاوه بر آن، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند خریداران در داخل و خارج از کشور از آن ها استقبال زیادی داشته و بدین صورت علاوه بر عرضه داخلی، صادرات آن ها از ایران نیز صورت می گیرد. چنانچه تمایل به خرید در حجم بالا و عمده از کارخانه را دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021