لواشک
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش لواشک زرشک پذیرایی مستقیم از کارخانه

فروش لواشک زرشک پذیرایی مستقیم از کارخانه

فروش لواشک زرشک در نوع پذیرایی یکی از محصولاتی است که شما عزیزان می توانید در این مجموعه تهیه نمایید. لواشک زرشک به دلیل طعم خوشمزه ای که دارد، در هر نوعی جزو پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات لواشکی باشد. فروش لواشک زرشک ورقه ای، پذیرایی و لوله ای در کناردیگر طعم ها می تواند بازار خوبی را برای شما فراهم کند.

لواشک، ترشک عمده و آلوچه فرآوری شده که به صورت صنعتی تولید می شوند دارای افزودنی هایی مثل: اسید سیتریک، نمک، شکر می باشند و پروسه تولید آنها با نظارت بهداشت و رعایت استانداردهای تولید انجام می شود.

فروش لواشک زرشک

فروش عمده لواشک پذیرایی

لواشک پذیرایی را می توان در گروه پر فروش ترین لواشک های موجود در بازار ترشیجات قرار داد، زیرا اکثر افراد به دلیل سبک بودن این محصول به راحتی می توانند آن را حمل کنند و هر زمان که میل به خوردن لواشک داشته باشند، آن را مصرف کنند. از مزایای دیگر انواع لواشک پذیرایی می توان به شکل ظاهری جذاب آن اشاره کرد که می تواند توجه و سلیقه هر فردی را به خود جلب کند، این موضوع تا آنجا مهم است که لواشک پذیرایی را با نام لواشک مجلسی یاد می کنند و در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش آنلاین ترشک هفت میوه و آلوچه و یا هر محصولی که مدنظر دارید برای شما خریداران عزیز مزیت هایی را به دنبال دارد.

لواشک پذیرایی اصولا وزنی بین 8 الی 10 گرم دارد و در دو نوع دو سر پرس و دو سر پیچ موجود می باشد.  

 

فروش لواشک زرشک

لواشک را می توانیم به دو گروه سنتی و کارخانه ای تقسم بندی کنیم که در هر دو نوع ذکر شده، طعم زرشک به عنوان یکی از طعم های اصلی و مهم به شمار می آید. لواشک زرشک به صورت دانه دار که دانه های زرشک در لواشک موجود هستند و به صورت بدون دانه و کاملا ساده به تولید می رسند. لواشک زرشک ساده و بدون دانه اصولا برای بسته بندی مجدد ( لواشک های سیخی ) مورد مصرف قرار می گیرند و لواشک زرشک دانه دار برای توزیع به صورت عمده مناسب می باشد.

فروش لواشک زرشک

انواع لواشک با طعم های متنوع

  • لواشک زرشک ورقه ای
  • لواشک زرشک لوله ای
  • لواشک زرشک پذیرایی
  • لواشک انار ورقه ای
  • لواشک انار ورقه ای
  • لواشک کیوی ورقه ای
  • لواشک زردآلو ورقه ای
  • لواشک زردآلو پذیرایی
  • لواشک آلبالو ورقه ای
  • لواشک آلبالو پذیرایی
  • لواشک آناناس ورقه ای
  • لواشک استوایی ورقه ای

فروش لواشک زرشک

فروش مستقیم لواشک از کارخانه

مژده به تمامی عمده فروشان در سراسر ایران، شما عزیزان می توانید انواع لواشک را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایید تا علاوه بر قیمت های مناسب از مزایای دیگری نیز بهره مند شوید. برای خرید می توانید از مسیر های مختلفی اقدام نمایید : ارتباط تلفنی و ارتباط از طریق شبکه های مجازی برای شما عزیزان فراهم شده تا با صرف کمترین زمان بتوانید از کاتالوگ و لیست قیمت ها مطلع شوید.

فروش لواشک زرشک

معرفی محصولات دیگر

دیگر محصولاتی که شما می توانید تهیه کنید به این شرح می باشد:

  1. ترشک فله و بسته بندی
  2. آلوچه فله و بسته بندی
  3. آلوچه سسی با بسته بندی متالایز
  4. تافی ترش مایع و دو سر پیچ با بسته بندی شفاف
قابل توجه عمده فروشان و توزیع کنندگان

این مجموعه تولید محصولات فوق را به صورت سفارشی برای شما عزیزان تولید می کند، بدین صورت که می توانید طعم و نوع بسته بندی دلخواه را با توجه به سلیقه مشتریان خود تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021