لواشک
خانه / ترشک / فروش ترشک انجیر کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک انجیر کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک انجیر کیلویی در حجم های بالا و به صورت عمده از کارخانه های ایران امکان پذیر است. ترشک انجیر یکی از انواع ترشک های ترش و ملس است که در کارخانه های تولید ترشک، لواشک و رب میوه ای به تولید می رسد. این محصولات با رعایت ملزومات بهداشتی اعم از نوع بسته بندی، کیفیت مواد اولیه، محل نگهداری و… تهیه می شوند و به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند. انواع بسته بندی این محصولات با یکدیگر مغایر می باشد. علاوه بر آن، نوع بسته بندی ها بستگی به تولید کننده دارد.

فروش ترشک انجیر کیلویی به صورت عمده

ترشک انجیر و خواص آن

انجیر یکی از منابع غنی مواد مغذی است که استفاده از آن برای بسیاری از بیماری ها نیز پیشنهاد می گردد.این میوه لذیذ و دلچسب دارای مقدار زیادی ویتامین است که برای بدن بسیار مفید بوده و حجم قابل توجهی از مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند. عطر و طعم این میوه بی نظیر نسبت به دیگر میوه ها ملایم تر است. برخی دیگر از خواص این میوه را در ادامه با هم می خوانیم.

  1. انجیرها منبعی از آنتی اکسیدان هستند که به مقابله با بیماری های مختلف کمک می کنند.
  2. استفاده از انجیر به جلوگیری از پیدایش بیماری آب مروارید و یا درمان آن به خصوص در سنین میانسالی کمک زیادی می کند.
  3. انجیر، آلودگی های کبد را از بین می برد و آن را پاکسازی می کند.
  4. استفاده از این میوه سطح انرژی بدن را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد.
  5. اگر دچار بی خوابی، کم خوابی و یا اختلال در خواب هستید، خوردن انجیر به شما کمک زیادی خواهد کرد.
  6. اگر نگران این هستید که در هنگام میانسالی پوستتان دچار چین و چروک های عمیق شود، استفاده منظم از انجیر را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که ویتامین های موجود در این میوه باعث شفاف سازی و زیبایی پوست می شود.
با اینکه این میوه دارای خواص درمانی بسیاری است اما استفاده بیش از حد آن می تواند باعث بروز آلرژی در بدن شود.

فروش ترشک انجیر کیلویی به صورت عمده

این میوه را می توان به صورت لواشک، ترشک، رب، مربا و … مورد استفاده قرارداد.

طعم های دیگری از انواع ترشک نیز به تولید می رسند که شامل طعم های ترشک آلوچه جنگلی، ترشک آلبالو، ترشک زغال اخته، ترشک پرتقال، ترشک آلو قرمز، ترشک آلو زرد، ترشک زردآلو زرد، ترشک زردآلو قرمز، ترشک هلو، ترشک گیلاس، ترشک آلو سیاه، ترشک آلو سیاه ویژه، ترشک مخلوط هفت میوه، ترشک مخلوط بیست میوه، ترشک زرشک، ترشک انار، ترشک مخلوط آلوچه، انار و زرشک و… می باشد.

فروش ترشک انجیر کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک انجیر کیلویی عمده

ترشک ها در طعم های مختلف، به صورت کیلویی و عمده به فروش می رسند. کارخانه این محصولات را در ظروفی با وزن حدودا 13 کیلوگرم به عمده فروشان عرضه می دارد. این محصولات دارای مجوز بهداشت و پروانه سلامت هستند و از نظر بهداشتی کاملا مطمئن می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021