لواشک
خانه / تافی ترش / فروش تافی ترش مستقیم از کارخانه

فروش تافی ترش مستقیم از کارخانه

فروش تافی ترش به صورت مستقسم از کارخانه این امکان را برای عزیزانی که در بازار ترشیجات فعالیت دارند، فراهم می آورد تا با بهترین و مناسب ترین قیمت ها خرید خود را انجام دهند. کارخانه تافی ترش در آذربایجان واقع شده است و انواع تافی ترش را در انواع فله و بسته بندی به مشتریان خود عرضه می نماید.

خرید کلی محصولات از جمله ترشک زردآلو برای خریداران به خصوص عمده فروشان از نظر هزینه بسیار به صرفه است و گزینه انتخابی بسیاری از مشتریان می باشد.

کارخانه فروش تافی ترش

تافی ترش یکی از جدیدترین محصولات در بازار ترشیجات به حساب می آید و به آن تافی لواشکی نیز گفته می شود. این محصول از نظر بسته بندی مانند شکلات هستند و اصولا دارای طعم های ترش می باشند و هر عدد از آن تقریبا 9 گرم وزن دارند. بزرگترین تولیدکنندگان محصول نام برده در آذربایجان شرقی، به ویژه در تبریز مشغول به فعالیت هستند.

عرضه مستقیم محصول بی نظیر آلبالو خشک اعلا به صورت کلی از کارخانه تولید کننده انجام می پذیرد.

در کشور ایران همواره کارخانه های بسیار بزرگی در ارتباط با تولید این محصول فعالیت دارند و توانسته اند کیفیت های عالی را به بازار و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند.

  1. تافی ترش شانتا
  2. تافی ترش دنیز
  3. تافی ترش تاکدیس
  4. تافی ترش یامان
  5. تافی ترش چیچک

فروش تافی ترش در ایران

فروش تافی ترش در شهرهای مختلف ایران به صورت عمده توزیع می گردد و تمامی بنکداران و پخش کننده های صنایع غذایی، می توانند این محصول را در زمره بهترین و با کیفیت ترین کالاهای خود قرار دهند. برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت انواع محصولات ابتدا با ذکر نام و شهر خود می توانید پیغامی را ارسال نموده تا در کمترین فرصت از آنها اطلاعاتی را کسب کنید.

معرفی تافی ترش و دیگر محصولات

  • تافی ترش فله
  • تافی ترش 1 کیلوگرم
  • تافی ترش 500 گرم
  • تافی شیری و مغزدار فله
  • تافی شیری و مغزدار 1 کیلوگرم
  • آبنبات چوبی 100 فروش
  • انواع پاستیل بسته بندی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021