لواشک
خانه / لواشک شادروز / فروشگاه لواشک عمده شادروز

فروشگاه لواشک عمده شادروز

آیا می دانید همکاران ما در فروشگاه اینترنتی لواشک شادروز همه روزه پاسخ گوی شما مشتریان عزیز می باشند ؟ این فروشگاه آمادگی این را دارد که انواع محصولات کارخانه شادروز را با قیمت مناسب و به صورت عمده به همه نقاط کشور ارسال کند. این محصولات عبارتند از انواع لواشک های پذیرایی، لواشک های رولی، لواشک های ورقه ای و لواشک های شکلی که در طعم های مختلف تولید می شوند.

فروشگاه لواشک شادروز

کارخانه لواشک شادروز

این واحد تولیدی در استان خراسان رضوی واقع شده است و با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته محصولاتی خوشمزه و مشتری پسند را به بازار ارائه می کند. لواشک های شادروز از پوره میوه خالص تهیه می شوند به همین دلیل کیفیت و طعم مطلوبی را دارا می باشند. علاوه بر این واحد کنترل کیفیت کارخانه نیز با نظارت مرتب بر خط تولید و محصولات تولید شده همواره سعی دارد تا این کیفیت را حفظ کند.

انواع لواشک شادروز

کارخانه شادروز لواشک های تولیدی را در انواع مختلف و با بسته بندی های متنوع روانه بازار می کند. محصول پر طرفدار این برند لواشک پذیرایی شادروز می باشد که با بسته بندی زیبا و رنگارنگ نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. اگر بخواهیم انواع تولیدات این کارخانه را به صورت یک لیست بنویسیم باید به این موارد اشاره کنیم:

  • لواشک پذیرایی
  • لواشک ورقه ای
  • لواشک رولی
  • لواشک کبابی
  • لواشک طرح دار
  • لواشک کیمی
لواشک کیمی محصول جدید این کارخانه می باشد که در فروشگاه لواشک شادروز به فروش می رسد.

فروشگاه لواشک شادروز

فروشگاه لواشک شادروز

عرضه محصولات کارخانه شادروز در سراسر ایران از طریق فروشگاه لواشک شادروز در اینترنت انجام می شود. به دلیل اینترنتی بودن این فروشگاه هموطنان ما می توانند در هر کجای کشور که باشند با همکاران ما تماس بگیرند و ضمن اطلاع از قیمت روز محصولات نسبت به خرید مستقیم این محصولات از کارخانه اقدام نمایند.

کافیست با ما تماس بگیرید تا لیست قیمت این لواشک های خوشمزه را برایتان ارسال کنیم .

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021