لواشک
خانه / ترشک / عرضه عمده ترشک بسته بندی از کارخانه

عرضه عمده ترشک بسته بندی از کارخانه

عرضه عمده ترشک بسته بندی در طعم های بسیار خوشمزه و جدید از کارخانه صورت می گیرد. یکی از محصولات خوشمزه ای که می توان از انواع میوه ها به دست آورد و در طی ماه ها از آن استفاده نمود، انواع ترشک است. ترشک محصولی بسیار خوشمزه و دلچسب است که از پختن میوه های گوناگون در حرارت بالا تهیه می شود. این محصول بی نظیر در مزه های ترش، ملس و شیرین تولید می شود و در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد.

عرضه عمده ترشک بسته بندی

انواع ترشک بسته بندی

به طور کلی کارخانه های تولید کننده انواع ترشک، محصولات خود را یا به صورت فله ای و کیلویی در پت های مخصوص و یا به صورت بسته بندی در انواع ظروف مختلف بزرگ یا کوچک به بازار ارائه می دهند. از آنجا که ترشک بسته بندی شده از ابتدای تولید در ظروف مخصوص قرار می گیرد از نظر بهداشتی بیشتر مورد تایید و توجه خریداران قرار گرفته و با فروش بسیار بالایی در بازار همراه است.

عرضه عمده ترشک بسته بندی

در اینجا لیستی از ترشک های بسته بندی شده را مشاهده می کنید.

  • ترشک ظرفی یا کریستالی که در 5 طعم آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه، برگه زردآلو، آلبالو و زغال اخته موجود است.
  • ترشک استندی یا وکیوم که در 5 طعم آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه، برگه زردآلو، آلبالو و زغال اخته موجود است.
  • و ترشک لیوانی که در حال حاضر تنها در طعم آلوچه جنگلی به تولید می رسد.
از دلایل پرطرفدار بودن این محصول، استفاده راحت آن هاست.

عرضه عمده ترشک بسته بندی

علاوه بر ترشک های بسته بندی، ترشک به صورت فله و کیلویی نیز تولید می شود و در ظروف یا پت های مناسب و بهداشتی در وزن 13 کیلوگرم به فروش می رسد. تنوع طعم ترشک های کیلویی نسبت به ترشک های بسته بندی بیشتر می باشد که در ادامه می توانید انواع آن ها را مشاهده کنید.

  1. ترشک هلو
  2. ترشک آلبالو
  3. ترشک آلو زرد
  4. ترشک آلو قرمز
  5. ترشک زردآلو زرد
  6. ترشک زردآلو قرمز
  7. ترشک انجیر
  8. ترشک گیلاس
  9. ترشک آلو بخارا مشکی
  10. ترشک آلوچه جنگلی
  11. ترشک میکس آلوچه جنگلی و زرشک
  12. ترشک میکس آلوچه جنگلی و انار
  13. ترشک هفت میوه
  14. ترشک بیست میوه
  15. ترشک زغال اخته
  16. ترشک انار گوشتی
محصولات نام برده شده دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید و سیب سلامت بوده و بر روی تمام آن ها تاریخ انقضای محصول نیز ذکر شده است.

عرضه عمده ترشک بسته بندی

فواید ترشک در طعم های مختلف

از آنجایی که ترشک یک فرآورده میوه ای است، خواص انواع ترشک کاملا به خواص میوه ای که از آن در تهیه ترشک استفاده شده بستگی دارد. نکته دیگری که در این جا حائز اهمیت است، این است که در تهیه و تولید این محصول چه مواد و افزودنی هایی استفاده شده بود.
پر واضح است که در صورتی که در مراحل تولید از افزودنی ها و رنگهای غیرمجاز و مضر استفاده شود و یا اینکه پس از تولید از محصول در مکان مناسب و ظروف بهداشتی نگهداری نشود، در نهایت محصولی غیر طبیعی تولید می شود و نمی تواند برای بدن مفید باشد. توصیه ما به شما تهیه این محصولات از کارخانه ها و تولید کنندگان معتبر و فعال در کشور است تا علاوه بر خرید مطمئن، طعمی لذیذ و فراموش نشدنی از انواع ترشک را تجربه کنید.

عرضه عمده ترشک بسته بندی

عرضه عمده ترشک بسته بندی

ترشک بسته بندی در کنار محصولاتی دیگر همچون انواع لواشک و رب میوه به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسد. در تهیه این محصولات از بهترین میوه ها و خشکبار درجه یک و عالی استفاده می شود تا محصولی خوش طعم و لذیذ به دست مصرف کنندگان برسد. خریداران عزیز در هر کدام از شهرهای ایران می توانند این محصولات بی نظیر و با کیفیت را به صورت عمده تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021