لواشک
خانه / ترشک / صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر

صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر

صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر انواع ترشک های بهداشتی و مرغوب را به صورت مستقیم به کشور های منطقه مانند قطر ارسال می کند.

آیا می دانید که صادرات ترشک و لواشک ایرانی به کدام کشور ها انجام می شود؟ کشور های عرب زبان که در همسایگی ایران قرار دارند یکی از بازار های خوب و مهم برای این محصولات می باشند.

یکی از این کشور ها قطر می باشد که هر سال حجم زیادی از محصولات ایرانی به آن جا صادر می شود. صادرات ترشک و لواشک ایرانی به قطر در حال حاضر به راحتی انجام می شود و روال سخت و پیچیده ای ندارد.

صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر

تولید ترشک و لواشک صادراتی در ایران

سابقه تولید انواع ترشک و لواشک در کشورمان به زمان گذشته باز می گردد اما تولید این محصول به شیوه مکانیزه و با استفاده از دستگاه در دهه 60 شمسی آغاز شد. با گذشت زمان ساخت دستگاه های پیشرفته، در این صنعت نیز شاهد استفاده از ماشین آلات خودکار و مجهز هستیم.

در بحث تولید ترشک و لواشک صادراتی استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت نیز در کنار داشتن خط تولید پیشرفته اهمیت زیادی دارد. محصولات تولید شده در این مجموعه با همین خط مشی و با استفاده از علم روز و همراهی کارشناسان بهداشتی و غذایی تولید می شود به همین دلیل در زمینه صادرات این محصول هیچ مشکلی نداریم.

صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر

صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر

این مجموعه به عنوان صادر کننده ترشک با کیفیت به قطر فعالیت می کند. همان طور که گفته شد کشور های عرب زبان همسایه بازار بسیار خوبی برای محصولات غذایی ایرانی به شمار می آیند، در همین راستا این مجموعه محصولات خود را تا به الان به کشور های

  • عمان
  • قطر
  • بحرین
  • کویت
  • عراق
  • امارات متحده عربی

صادر می کند و آمادگی آن را دارد تا با تجار و بازرگانان فعال در این کشور ها همکاری داشته باشد.

با توجه به متفاوت بودن ذائقه مردم در کشور های مختلف، در صورت نیاز امکان تولید محصولات طبق سلیقه مشتری نیز وجود دارد.

شما می توانید جهت در یافت اطلاعات بیشتر و همچنین کاتالوگ محصولات به زبان عربی از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021