لواشک
خانه / ترشک / صادرات ترشک زردآلو زرد کیلویی

صادرات ترشک زردآلو زرد کیلویی

صادرات ترشک زردآلو زرد کیلویی از کارخانه های به نام و پراعتبار در ایران صورت می گیرد. محصولاتی مانند ترشک، لواشک و رب میوه که در این کارخانه ها به تولید می رسند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر فروش داخلی، به دیگر کشورها نیز صادر می گردد. ماده اولیه و پایه این محصولات میوه های گوناگون است که باعث می شود طعم ها و رنگ های گوناگونی از انواع ترشک و لواشک و رب میوه داشته باشیم.

فروش این محصولات به صورت کیلویی بوده و در پت های 13 کیلوگرمی به بازار عرضه می شود.

صادرات ترشک زردآلو زرد

ترشک زردآلو زرد کیلویی

ترشک زردآلو که از میوه ملس و خوش طعم زردآلو زرد و زردآلو قرمز تهیه می شود در بازار نیز در دو نوع ترشک زردآلو قرمز و ترشک زردآلو زرد عرضه می شود. ترشک زرد آلو زرد دارای میوه های زردآلو دو نیم شده است که 70 درصد آن را میوه و 30 درصد را شربت میوه تشکیل می دهد.

همه ما می دانیم که مصرف زیاد و افراطی هر ماده غذایی می تواند برای بدن مشکلاتی را در پی داشته باشد. اما در صورتی که به اندازه استفاده شود خواصی را برای بدن خواهد داشت. البته بسیار مهم است که محصولاتی مانند ترشک و لواشک را از تولید کنندگان معتبر و دارای مجوز بهداشت تهیه کنیم و از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان کامل کسب کنیم.

خبر خوب این است که در حال حاضر کارخانه هایی در کشورمان در حال فعالیت هستند که این محصولات را از مواد درجه یک به تولید می رسانند و علاوه بر مجوز بهداشت، دارای نشان سیب سلامت و پروانه تولید نیز می باشند.

صادرات ترشک زردآلو زرد

صادرات ترشک زردآلو زرد کیلویی

ترشک در طعم های بسیار متنوع و گوناگون به تولید می رسد و در مزه های ملس و ترش پاسخگوی سلیقه بسیاری از افراد در سنین مختلف می باشد. این محصول در حال حاضر شامل طعم های ترشک زردآلو زرد و زردآلو قرمز، ترشک زغال اخته، ترش کیوی، ترش انجیر، ترشک انار گوشتی، ترشک آلبالو، ترشک آلو سیاه، ترشک بیست میوه استوایی، ترشک شاه توت، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک مخلوط آلوچه جنگلی و انار، ترشک زرشک، ترشک گیلاس، ترشک هلو و ترشک پرتقال می باشد.

جهت خرید هرکدام از این محصولات می توانید با کارخانه مستقیما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021