لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش کلی ترشک فله در ایران

خرید و فروش کلی ترشک فله در ایران

خرید و فروش کلی ترشک فله در ایران در چندین سال اخیر به شدت رواج یافته است. این محصول بی نظیر که از میوه های آبدار، ترش و ملس تهیه می شود را امروزه می توان به راحتی از کارخانه های معتبر در سراسر کشور تهیه نمود. از جمله دلایل برتری خرید از کارخانه نسبت به خرید از فروشگاه ها، ارزان تمام شدن کالا برای خریدار و مهم تر از آن، اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده می باشد.

خرید و فروش کلی ترشک فله

خرید انواع ترشک فله

انواع ترشک میوه ای را می توان در طعم های بسیار متنوع از میوه های مختلف و مزه های ترش، شیرین و ملس تهیه کرد. به این صورت که پوست و هسته میوه را گرفته و گوشت آن را در حرارت می پزند و از آن ها ترشک تهیه می کنند. در گذشته این عمل مانند تهیه لواشک در خانه تهیه می شد و به طور معمول از میوه هایی که از آن ها استفاده نمی شد پیش از آنکه خراب شوند ترشک و لواشک می پختند.

با گذشت زمان و تاسیس کارخانه های معتبری که با مجوز بهداشت فعالیت می کنند، این محصولات به صورت کاملا بهداشتی و با استفاده از میوه ها و مواد اولیه تازه و مرغوب به تهیه می رسند.

خرید و فروش کلی ترشک فله

ترشک های میوه در حال حاضر در 16 طعم به تولید می رسد که در ادامه لیستی از آن ها را برای شما خریداران گرامی تهیه نموده ایم.

  1.  ترشک آلبالو فله
  2. ترشک کیوی فلفه
  3. ترشک زردآلو زرد فله
  4. ترشک زردآلو قرمز فله
  5. ترشک انار گوشتی فله
  6. ترشک بیست میوه فله
  7. ترشک هفت میوه فله
  8. ترشک آلو زرد فله
  9. ترشک آلو قرمز فله
  10. ترشک انجیر فله
  11. ترشک آلوچه جنگلی و انار فله
  12. ترشک آلوچه جنگلی و زرشک فله
  13. ترشک آلوچه جنگلی فله
  14. ترشک هلو فله
  15. ترشک زغال اخته فله
  16. ترشک زرشک فله
این محصولات در حال حاضر در ظروف 13 کیلویی به فروش عمده می رسند.

خرید و فروش کلی ترشک فله

خرید و فروش کلی ترشک فله به صورت مستقیم

ما به عنوان یکی از فعالان در عرصه تولید ترشک، رب میوه و لواشک، محصولات خود را که دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند را از طریق راه های ارتباطی آسان، به صورت مستقیم و عمده از کارخانه در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می دهیم. دقت در انتخاب مواد اولیه و کیفیت نهایی محصولات از دغدغه های همیشگی ماست تا بدین طریق بتوانیم رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021