لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش ترشک بیست میوه صادراتی

خرید و فروش ترشک بیست میوه صادراتی

خرید و فروش ترشک بیست میوه  مناسب جهت صادرات به دیگر نقاط دنیا، از ایران صورت می پذیرد. یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصولاتی که جای زیادی در بازارهای داخلی و خارجی بر خود باز کرده است، ترشک بیست میوه است که از مخلوط میوه های ترش و ملس به تهیه می رسد. این ترشک خوش طعم و دلپذیر به دلیل تنوع میوه زیادی که در خود جای داده است، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. در این محصول از خوشمزه ترین و سالم ترین تکه های میوه استفاده می شود و به صورت مخلوط، این ترشک به تولید می رسد.

خرید و فروش ترشک بیست میوه صادراتی

خرید و فروش ترشک بیست میوه

اینکه محصولاتی هم چون ترشک و لواشک را از کجا تهیه کنیم، موضوع بسیار حائز اهمیتی است که باید بدان توجه شود. چرا که باید از بهداشت و سلامت محصولات مخصوصا خوراکی ها، اطمینان کامل کسب کرد تا ناخواسته مشکلی برای بدن به وجود نیاید.

به دنبال این نیاز مصرف کنندگان، کارخانه های معتبری در حال تولید این محصولات هستند که هم دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت بوده و هم محصولات خود را با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می رسانند. خریداران می توانند محصول مورد نیاز خود را مستقیما از تولید کننده دریافت نمایند و از سلامت آن مطمئن شوند.

خرید و فروش ترشک بیست میوه صادراتی

آشنایی با ترشک بیست میوه

در این محصول فوق العاده خوش طعم و بی نظیر، میوه های متنوعی از جمله زردآلو، پرتقال، گیلاس، آلو، زغال اخته، آلبالو، آلوچه جنگلی، سیب، گلابی، آناناس، نارگیل، انار، زرشک، کیوی، خرمالو، موز و… وجود دارند و از طعمی ترش و ملس برخوردار است. این محصول و طعم های دیگر ترشک های میوه را می توان در پت های 13 کیلوگرمی به صورت عمده خریداری کرد.

خرید و فروش ترشک بیست میوه صادراتی

صادرات انواع ترشک به دیگر نقاط دنیا

از آنجایی که کیفیت این محصولات درجه یک و عالی است و از قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با دیگر تولیدات برخوردار است، بسیار مناسب برای صادرات می باشند. از دیگر امتیازات این محصولات، داشتن مجوز بهداشت، پروانه تولید و سیب سلامت است که نشان می دهد این خوراکی، سالم است و مصرف به اندازه آن برای بدن ضرری نخواهد داشت. خریداران می توانند این محصولات را با برقراری ارتباطی مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021