لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش ترشک آلو سیاه به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلو سیاه به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلو سیاه در ایران به صورت عمده از کارخانه های معتبر تولید کننده صورت می گیرد. خرید هر نوع محصولی مخصوصا محصولات خوراکی، از تولیدکنندگان معتبر، این اطمینان را به مشتریان می دهد که کالایی که می خواهند خریداری کنند بهداشتی و با کیفیت خواهد بود. این کارخانه ها محصولات خود را با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می رسانند و همچنین فعالیت آن ها با مجوز بهداشت صورت می گیرد. به طور کلی خرید از اکثر کارخانه ها به صورت عمده صورت می گیرد و این محصولات توسط عمده فروشان و فروشندگان به بازارهای ترشیجات در سطح شهرهای مختلف ایران عرضه می شوند.

خرید و فروش ترشک آلو

خرید و فروش ترشک آلو

آلو میوه ای است که در رنگ های سیاه، قرمز، زرد و سبز کشت می شود. این میوه ها از نظر مزه، گاها در مزه های ترش، شیرین و ملس وجود دارند. یکی از انواع ترشک میوه، ترشک آلو سیاه است که دارای طعمی ترش و بسیار خوشمزه است. این ترشک از خشکبار میوه آلو سیاه که بسیار درشت و گوشتی است تهیه می شود. 70 درصد از این محصول ترشک است و 30 درصد آن را شربت میوه تشکیل می دهد.

خرید و فروش انواع ترشک به صورت کیلویی از کارخانه انجام می گیرد. این محصولات در بهترین ظروف که از نظر بهداشتی تایید شده هستند و بسیار محکم هستند به صورت کیلویی در ظرف های 13 کیلویی به فروش می رسند.

خرید و فروش ترشک آلو

خرید عمده ترشک آلو سیاه

همانطور که می دانید، خرید مستقیم از کارخانه به صورت عمده صورت می گیرد. خرید در حجم بالا از کارخانه از نظر مالی و اقتصادی بسیار به نفع خریداران خواهد بود. محصولاتی که در کارخانه به تولید می رسند اعم از انواع ترشک، لواشک و رب میوه دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021