لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلبالو از کارخانه های معتبر در ایران به صورت عمده صورت می گیرد. ترشک آلبالو در کنار 15 طعم دیگر از ترشک های میوه ای لذیذ و ترش به فروش می رسد. انواع ترشک را می توان از میوه های مختلف تهیه کرد و در مزه های ترش یا ملس در اختیار مشتریان با ذایقه های متفاوت قرار داد. در این میان ترشک آلبالو یکی از پرفروش ترین ترشک ها محسوب می شود که طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد.

طعم بی نظیر و عالی این میوه باعث شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد. به دلیل بازار خوبی که این محصول دارد، بسیاری از مشتریان و خریداران اقدام به خرید عمده از کارخانه می کنند تا با داشتن خرید بدون واسطه از کارخانه در هزینه های خرید خود صرفه جویی نمایند.

خرید و فروش ترشک آلبالو

خرید و فروش ترشک آلبالو

از بهترین خشکبار تهیه شده از میوه آلبالو مرغوب در تهیه ترشک آلبالو استفاده می شود. این محصول از پخت میوه و نگهدارنده هایی مانند شکر و نمک به تهیه می رسد. از آنجایی که در تولید این محصولات از مواد افزودنی ناسالم استفاده نمی شود می تواند خواص میوه را در خود حفظ کرده و مصرف به اندازه آن برای بدن مفید باشد. از جمله خواص میوه آلبالو تنظیم تپش قلب، کمک به بیماران قلبی، دیابتی و کلیوی، داشتن خواب آرام و … است. همانطور که می دانید این میوه در تمام فصل ها در دسترس نیست پس برای بهره مندی از آن در تمامی فصول سال، می توان از فراورده های آن استفاده کرد.

برای اطمینان از دریافت محصولی سالم و با کیفیت می توانید آن را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید.

خرید و فروش ترشک آلبالو

فروش عمده ترشک آلبالو از کارخانه

آیا می دانستید با خرید عمده از کارخانه می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟ خرید کلی و مستقیم کاملا بدون واسطه از کارخانه صورت می گیرد در نتیجه هیچ هزینه اضافی را در بر نمیگیرد و برای خریدار بسیار به صرفه خواهد بود. فروش ترشک آلبالو و دیگر انواع ترشک، در پت های 13 کیلویی به صورت عمده انجام می گیرد.

جهت خرید هر گونه محصول می توانید از طریق ارتباط با کارخانه اقدام کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021