لواشک
خانه / لواشک / خرید مستقیم لواشک هلو به صورت عمده 

خرید مستقیم لواشک هلو به صورت عمده 

خرید مستقیم لواشک هلو در کنار ۱۵ طرح بی‌نظیر و گوناگون از انواع لواشک ها از کارخانه امکان پذیر می باشد. به طور کلی انواع لواشک و ترشک و بهای میوه ای در کارخانه های یکسانی به تولید می رسند.  خوشبختانه امروزه کارخانه هایی در ایران در حال تولید این محصولات هستند که محصولات خود را زیر نظر متخصصین و با مجوز بهداشت به تولید می رساند و محصولی با کیفیت و مرغوب را ارائه می دهند.  لواشک هلو یکی از انواع این محصولات است که به صورت کیلویی به تولید می‌رسد و قابل خریداری به صورت مستقیم از کارخانه می باشد.

خرید مستقیم لواشک هلو

 ویژگیهای لواشک هلو کیلویی

هلو یکی از میوه هایی است که در طعم های ترش یا ملس وجود دارد. این میوه بی نظیر علاوه بر طعم فوق العاده سرشار از مواد معدنی ویتامین ها و مواد مغذی است که ما را ترغیب می‌کند تا از خود میوه و فرآورده‌های آن استفاده کنیم.

  • استفاده به اندازه و غیر افراطی از این میوه و لواشک آن، مقدار قابل توجهی از ویتامین های بدن را تأمین می‌کند و همچنین باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود.
  •  لواشک هلو یکی از انواع لواشک هایی است که به صورت پالپ دار تولید می شود و درون آن تکه ها و اسلایس های میوه را می‌توان مشاهده کرد.
  •  هر ورقه از این لواشک وزنی حدود ۲ کیلوگرم دارد.
  •  لواشک های ورقه ای یا کیلویی توسط سلفون و یا روکش های پلاستیکی ازهردوطرف پرس شده و کاملاً بهداشتی می باشند.

خرید مستقیم لواشک هلو

خرید مستقیم لواشک هلو از کارخانه

لواشک هلو را می توان در کنار طعم های دیگری همچون آلبالو، زغال اخته، کیوی، سیب‌ترش، آلوورا، پرتقال، انار، زرشک، استوایی، هفت میوه، زردآلو و… به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد. خرید شما می‌تواند به صورت حضوری آنلاین و یا تلفنی صورت بگیرد. جهت ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021