لواشک
خانه / لواشک طاقه ای / خرید عمده لواشک طاقه ای استوایی مستقیم از تولید کننده

خرید عمده لواشک طاقه ای استوایی مستقیم از تولید کننده

لواشک طاقه ای استوایی یکی از پرفروش ترین ترشیجات در بین انواع لواشک طاقه ای موجود در بازار است. خریداران عمده این محصولات خوشمزه و ملس می توانند جهت خرید این نوع بخصوص به طور مستقیم از کارخانجات تولید کننده اقدام نمایند. انواع لواشک طاقه ای در کنار طعم استوایی با 16 طعم متنوع دیگر تولید می شوند.

لواشک طاقه ای استوایی

لواشک های متنوع طاقه ای

همانطور که اطلاع دارید لواشک طاقه ای به صورت ورقه ای تولید می شود و به همین علت به لواشک های ورقه ای نیز معروف هستند. البته بدلیل اینکه این محصولات به صورت کیلویی یا فله در بازار به فروش می رسد برخی افراد، این لواشک ها را به نام لواشک فله یا کیلویی می شناسند.

لواشک های طاقه ای به صورت ورقه های پرس شده بوسیله پلاستیک که مواد تشکیل دهنده را از آلودگی محافظت می نماید بسته بندی شده اند که وزنی حدود 2 کیلوگرم دارند.

از لحاظ کاربردی این لواشک های طاقه ای به دو نوع تقسیم می شوند. برخی از آنها که قابل انعطاف بوده و جهت تهیه لواشک های شکل داده شده مانند گل رز استفاده می شوند به لواشک های خمیری یا ساده معروف است و نوع دیگر آن لواشک های پالپ دار می باشد. در نوع دوم، کارخانه سازنده جهت جلوه بیشتر و همچنین خوش طعم و متنوع کردن لواشک از تکه های میوه استفاده کرده است که جلوه خاصی به رنگ و شمایل لواشک نیز داده است.

لواشک طاقه ای استوایی

اگر بخواهیم این لواشک های طاقه ای را براساس نام میوه های به کار گرفته در آنها نامگذاری کنیم عبارتند از:

1-        انبه

2-        آناناس

3-        زرشک

4-        انار

5-        لیمو

6-        سیب ترش

7-        شاتوت

8-        آلوورا

9-        استوایی

10-      هفت میوه

11-      پرتقال

12-      هلو

13-      زغال اخته

14-      کیوی

15-      زردآلو

16-      آلو

17-      آلبالو

در بین موارد ذکر شده در بالا، 14 مورد اول به صورت پالپ دار و 3 نوع آخر به صورت لواشک طاقه ای ساده به بازار ترشیجات عرضه می گردد.

لازم به ذکر است که اکثر لواشک های طاقه ای پالپ دار نام برده شده در بالا به جز استوایی و هفت میوه، دارای خشکبار همان میوه می باشد. در لواشک های استوایی و هفت میوه ترکیبی از انواع میوه به کار گرفته شده است.

لواشک طاقه ای استوایی

لواشک طاقه ای استوایی

لواشک طاقه ای استوایی بخاطر طعم بخصوص و همچنین به علت تشکیل شدن از میوه های متنوع از قبیل انبه، آلوورا، کیوی و آناناس دارای ارزش غذایی بالایی است و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

از آنجائیکه این میوه های خوشمزه دارای ویتامین های زیادی می باشند مصرف کنندگان محترم اعم از کودکان و بزرگسالان می توانند این محصول خوش طعم را به عنوان یک وعده غذایی یا دسر استفاده نمایند.

لواشک طاقه ای استوایی

خرید عمده لواشک طاقه ای از تولید کننده

تمامی لواشک های طاقه ای به ویژه لواشک طاقه ای استوایی را می توانید به صورت عمده و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده تهیه نمایید. شما خریدار عمده محترم می توانید از طریق تماس مستقیم با مدیر فروش از آخرین قیمت این محصولات اطلاع کسب نمائید و سپس جهت خرید عمده با قیمت مناسب و به صرفه تصمیم گیری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021