لواشک
خانه / ترشک / خرید اینترنتی ترشک و لواشک تحویل کارخانه

خرید اینترنتی ترشک و لواشک تحویل کارخانه

خرید اینترنتی ترشک و لواشک و تحویل سفارش شما درب کارخانه یا شهر مورد نظر شما از طریق مجموعه ایران لواشک انجام می شود. ترشک و لواشک ها به صورت فله و در بسته بندی و وزن های مختلف در بازار ترشیجات عرضه می شود. خرید شما به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت هایی مناسب، با کیفیت انجام می شود.

خرید اینترنتی ترشک

خرید اینترنتی ترشک و لواشک

این روزها ازخرید و فروش اینترنتی و آنلاین استقبال زیادی می شود و همه محصولات حتی ترشک، لواشک و آلوچه فرآوری شده از این راه نیز عرضه می شوند. خرید اینترنتی ترشک و لواشک می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

به مزایای این روش در ادامه اشاره خواهیم کرد:

1- صرفه جویی در وقت

در گذشته اگر تاجر یا خریداری می خواست از محصولات موجود در کارخانه ای در شهر دیگر اطلاع کسب کند، با توجه به مسیر باید چندین ساعت تا چندین روز وقت خود را صرف رفت و آمد می کرد. امروزه با توجه به اینترنت هر کسی به راحتی در محلی که حضور دارد از کاتالوگ محصولات را به راحتی تهیه کرده و آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

2- صرفه جویی در هزینه

گذاشتن وقت برای رفت و آمد در شهرها برای کسب اطلاع از محصولات و خریداری آنها علاوه برصرف وقت، در بعضی موارد هزینه زیادی را می طلبد و این در صورتی است که حتی ممکن است این سفرهای نتیجه مثبتی را به همراه نداشته باشد.

خرید اینترنتی ترشک

خرید ترشک و لواشک

شما عزیزان می توانید ظرف چند دقیقه از جزئیات محصولات زیر آشنا شوید و برای خرید آنها به صورت عمده اقدام نمایید. در صورت تمایل می توانید نمونه کوچکی از طریق پست دریافت کنید.

  • ترشک : انار،گیلاس، آلبالو، زرشک، زردآلو
  • لواشک : کیلویی، ورقه ای، چوبی، شلاقی، پستونکی
  • آلوچه فرآوری شده : شیره دار و بدون شیره
  • تافی ترش
  • تافی مغزدار

منبع : ترشکده

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021