لواشک
خانه / ترشک / پرفروش ترین طعم لواشک ها و ترشک های کیلویی

پرفروش ترین طعم لواشک ها و ترشک های کیلویی

اگر بخواهیم به پرفروش ترین طعم لواشک ها و ترشک های موجود در بازار اشاره کنیم، بدون شک می توان به طعم های بسیار ترش و خوشمزه این محصولات اشاره کرد. وقتی که اسم لواشک و ترشک می‌آید ذهنمان به سمت طعم‌ های ترش می‌ رود. چرا که از دیرینه این محصولات را از میوه های ترش و ملس به تولید می رسانده اند و به خاطر همین طعم لذیذی که دارند بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته اند. در این مطلب قصد داریم شما را با پرفروش ترین طعم های این محصولات فوق العاده آشنا کنیم.

پرفروش ترین طعم لواشک

پرفروش ترین طعم لواشک ها و ترشک ها

همان گونه که می‌دانید لواشک و ترشک دو محصولی هستند که در طعم ترش و در طعم ملس به تولید می‌رسد. از آنجا که ذائقه های ایرانی بیشتر به سمت طعم های ترش می رود،  فروش لواشک و ترشک های ترش در داخل ایران نسبت به دیگر انواع این محصولات بیشتر می باشد.

ترش و یا ملس بودن این محصولات کاملا بستگی به میوه‌ای دارد که از آن در تهیه محصول استفاده می‌شود و واضح است که اگر از  میوه‌ هایی با طعم ترش استفاده شود محصولاتی ترش، و اگر از میوه‌هایی با طعم ملس استفاده شود محصولاتی ملس تولید خواهد شد.

در لیست زیر انواع لواشک های ترش و ترشک های ترش را با هم می خوانیم.

  1. لواشک زغال اخته
  2. لواشک لیمو عمانی
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک آلو
  5. لواشک آلبالو
  6. لواشک شاه توت
  7. لواشک انار
  8. لواشک زرشک
  9. ترشک آلو سیاه
  10. ترشک آلو قرمز
  11. ترشک زغال اخته
  12. ترشک زرشک
  13. ترشک انار
  14. ترشک آلبالو
  15. ترشک بیست میوه
  16. ترشک هلو
  17. ترشک هفت میوه
محصولات فوق از جمله ترش ترین و پرطرفدارترین محصولاتی هستند که به تولید می‌رسند. فروش این محصولات به صورت کیلویی می باشد.

پرفروش ترین طعم لواشک

خرید کیلویی انواع لواشک و ترشک

فروش لواشک های کیلویی در کارتون های ۲۰ کیلوگرمی حاوی ۱۰ ورقه لواشک صورت می گیرد.  فروش ترشکه ای کیلویی نیز در پت های ۱۳ کیلوگرمی انجام می شود. بر روی تمامی این محصولات نشان سیب سلامت و پروانه تولید درج شده است و همچنین تمامی محصولات دارای مجوز بهداشت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021