لواشک
خانه / لواشک / مراکز فروش عمده لواشک درجه یک

مراکز فروش عمده لواشک درجه یک

یکی‌ ازخوراکی‌های ایرانی لواشک است که مزه‌ترش‌ و شور دارد لواشک از شیره‌ غلیظ شده و قوام آمده‌ میوه‌هایی همچون آلوچه‌،زردآلو،قیسی،آلو،کیوی و امثال آن تهیه میشود. و همچون لواش آن را پهن میکنند تا خشک شود.

در بازار کشور ایران لواشک یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین تنقلات خوراکی محسوب میشود! وما شاهد فروش عمده لواشک درجه یک در بازار کشور هستیم.

مراکز فروش عمده لواشک درجه یک

بزرگترین عمده فروشی انواع لواشک آلو

بزرگترین عمده فروشی انواع لواشک آلولواشک از جمله آن محصولاتی هست که از فرآوری آلو و آلوچه هم نیز بدست می‌آید. و عمده فروشی های زیادی در کشور خرید و فروش آن را انجام میدهند.

قیمت عمده لواشک آلو و قیمت لواشک آلو هم همانند سایر اجناس درگیر نوسانات بازار است. به‌همین سبب تهیه این محصول برای کارخانه‌های تولید بسیارمهم و حیاتی است!زیرا این مراکز باید تمام توانایی‌های خود را بکارببرند تا با تامین آلوچه و آلوخشک کارخانه‌ خود،در طول سال دغدغه تامین مواد اولیه‌را، نداشته باشند!

ناگفته نماند که فروش عمده آلوخشک و آلوچه به کارخانه‌های تهیه لواشک و تامین محصول مورد نیاز نیز از فعالیت‌های عمده،مجموعه کارخانه‌های توزیع مواد اولیه میباشد. البته تهیه و عرضه و فروش عمده آلوخشک و آلوچه هم کار بسیار دشواری است زیرا مجموعه‌ای که این کار را انجام میدهد باید دارای ویژگی‌هایی باشد از جمله:

  • قدرت خرید آلوخشک در تناژ بالا  از کشاورزان مختلف
  • داشتن پرسنل قوی جهت تهیه آلوخشک 
  • داشتن واحدسورتینگ برای درجه‌بندی محصولات 
  • و داشتن فضای‌کافی برای انبارکردن محصولات و عرضه‌ آنها در‌طول سال 

خرید لواشک جنگلی با بهترین طعم و قیمت

خرید لواشک جنگلی با بهترین طعم و قیمتلواشک جنگلی مخلوطی از میوه‌های فرآوری شده است که ترکیباتش شامل: آلو،سیب،زردآلو و آلوچه میباشد.لواشک جنگلی در انواع مختلف و با طعم‎های متفاوت تولید میشود. و تولیدی آن در کارخانه‌ها و یا به صورت دستی و محلی انجام میشود که باهم فرق میکند.

تعیین قیمت در انواع لواشک با توجه به هزینه‌ تولید آن در نظر گرفته میشود.البته بسته‌بندی خوب برای لواشک جنگلی و یا انواع لواشک با طعم‌ها مختلف میتواند به روی قیمت‌های آن تأثیر داشته باشد!

لواشک جنگلی از نوع محلی را هم عموما به صورت کیلویی می‌فروشند و با در‌نظر‌گرفتن مقدار مناسب خرید،قیمت‌ مشخصی را برای آن در نظر می‌گیرند.

لیست قیمت روز بهترین لواشک ترش و شیرین

لیست قیمت روز بهترین لواشک ترش و شیرینلواشک چه‌ترش و چه‌شیرین تا حدی فواید خود میوه را دارد زیرا از شیره میوه‌ها تولید میشود و به مصرف سایر تنقلات دیگر همچون پفک و چیپس و غیره … برتری دارد. لواشک با طعم‌های متنوع در اختیار همگان قرار گرفته است. و مورد علاقه همگان به ویژه اطفال میباشد و بعنوان یک میان وعده خوشمزه و خوشرنگ و خوش طعم استفاده میشود.

ولی در حین فواید ضررهایی هم باخود همراه دارد زیرا میوه‌های بکار رفته در آن هنگام تولید لواشک اسیدیته بالایی پیدا میکنند و استفاده “مداوم” از آن باعث آسیب رساندن به مینای دندان و افزایش اسید معده میشود!

( این‌را هم بدانید! که هرنوع خوراکی باید به‌اندازه مصرف شود و در مصرف آنها نباید زیادروی شود! )

هنگام خرید لواشک ترش‌وشیرین قیمت اصلی و نهایی آن بادرنظرگرفتن مواردی تعیین میشود مانند:نوع میوه‌های استفاده‌شده در لواشک، و قیمت میوه موردنظر موجود درآن.

البته با توجه به وضع‌امروز بازارکشور و نوسانات اخیر اکثر کالاها نیز در قیمت دستخوش تغییرات هستند.ولی برای‌اینکه شما بتوانید بهتر از قیمت محصولات آگاهی یابید و اطلاعاتی هم درمورد آن کسب کنید میتوانید با مشاوره فروش ارتباط برقرار کنید وسپس خریدهای خود را انجام دهید.

مراکز پخش عمده انواع لواشک و ترشک ایرانی

مراکز پخش عمده انواع لواشک و ترشک ایرانیامروزه ما در بازارهای کشور شاهد هستیم که فروش لواشک و ترشک یک‌سودآوری مناسبی‌ را فراهم ساخته و مراکز فروش لواشک،لواشک را در طعم‌های مختلف به فروش میرساند.که از جمله:

لواشک‌های آلبالو،آلو،هفت‌میوه‌،انار،آلوچه،گیلاس،زردآلو،زرشک و ترشک‌های این مجموعه میباشد.و به کشورهای مختلف هم صادرمیشود. که‌این امرنشان‌دهنده این‌است که لواشک فروش بسیارخوبی نه‌تنها در داخل‌کشور بلکه درخارج از کشور نیز دارد. 

لواشک و انواع آن چون مصارف بسیار زیادی دارد درتمام کشور به صورت عمده پخش و سپس توسط مراکز فروش و فروشگاه‌‌های تمام کشور به صورت فله وبسته‌بندی برای مردم عرضه میشود  ودر کشور ایران مراکز بسیار زیادی هستند که آن را به مردم عرضه میکنند!

قیمت روز لواشک جنگلی در بازار کشور

قیمت روز لواشک جنگلی در بازار کشورقیمت روز لواشک جنگلی در بازار بر اساس :

  • کیفیت محصولات
  • نوع محصول و بسته‌بندی 
  • و مقدار خرید مشتریان میباشد

به همین دلیل نوع بسته‌بندی و مقدارخرید و کیفیت محصول موردنظر مشتری تعیین‌کننده قیمت‌در بازارکشور میباشد.

قیمت برای تمام‌کسانی‌که چه‌در بازار داخلی‌کشور و چه‌در بازار خارجی،فعال هستند و کار صادرات این‌محصول را انجام میدهند بسیار قابل‌اهمیت میباشد!

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021